sobota 14. února 2015

Romantická Francouzka ...

... losování GA !


Gratuluji Martině Šandové !

Vám ostatním děkuji za další krásné komentáře a za tak velkou účast! 

Moc si toho vážím a i když nestíhám odepisovat, všechno si pečlivě pročítám! :) 

Přeji Vám krásný a romantický večer, Tereez



6 komentářů:

  1. Terezko, moc a moc děkuji za výhru. Mám obrovskou radost, až se mi chce brečet. Hrozně mě to potěšilo a pohladilo na duši. Přeji krásný zbytek Valentýnského víkendu.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, jsem tak moc ráda, že máš radost! :)
      Napiš mi d mailu prosím adresu.

      Měj nádhernou neděli! :-*
      T.

      Vymazat
  2. Marti moc gratuluju :o)
    A Tobě Terezko přeji krásný zbytek dne....
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. MArti, moc a moc blahopřeji a Terezce děkuji za krásnou soutěž a chvíli napětí a hlavně krásný blog.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  4. Martinke srdecne blahozelam :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Veliká gratulace vítězce
    krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat