středa 4. února 2015

Pro romantickou Francouzku - GA ...

... vyhlašuji další GiveAway!
 
 
Soutěžíte o džbánek a hrnek Mynte French Grey!
 

 
Jako vždy, stačí zanechat pouze Váš e-mail pod tímto příspěvkem!
 
Za sdílení na Vašich stránkách a FB budu ráda :)
 



 
Na "Valentýna" - 14.2.2015 v 15.hodin vylosuji majitelku téhle krásné sady!
Těším se na Vaši účast, Tereez
 

 

57 komentářů:

  1. Krása, krása... po hrníčku už dlooouho pokukuju, tak zkusím štěstí. ;-)
    tereza.navratova@tiscali.cz
    Přeji krásný den. :-) Terka

    OdpovědětVymazat
  2. Terezka, ty máš vždy tak nádherné darčeky v GA, že sa im nedá odolať :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. TEREZKO,
    MOC PĚKNÉ DÁREČKY. RÁDA SE GA ZÚČASTNÍM.
    EMAILÍK dbe76@seznam.cz

    PĚKNÝ DEN DENČA

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, to je nádhera, nedá mi to nezkusit štěstí!!
    Krásný den, Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Juuu, to je krásný <3 Francii miluji... Krásný den, Š.
    balkova.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko,
    Francii i levanduli mám moc ráda ..........,zkusím taky štěstí.
    Hezký den. J.
    jitka394@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko přeju krásný den :-) Jája
    jaja.kostelnikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. další krásná soutěž :) j.sirotova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Jů Terezko, ty nás teda rozmazluješ. vyhrála jsem minule čajík, tak si snad už ani netroufám a nechám výhru dalším.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  10. Keramiku Mynte mám moc ráda a výhra by mi udělala velkou radost !!
    Jitka (judith@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná cena do soutěže. Moooc obdivuji Terezko také tu Vaší komodu.Je úžasná!
    Krásný den.
    Jana Č.( cerna37@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  12. Jééé , to je nádherná souprava. Zkusím štěstí a sdílím i na FB jako Petra Kodlová :)
    Krásný den,Teri..
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Terezko, moc pěkná sadička.
    Šedou barvičku mám moc ráda.
    Takže GA se moc ráda zúčastním.
    emailík deniben@seznam.cz

    měj se Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Terezo, mám pár kousků v růžové,ale ta šedá je božská!Ráda chodím na Váš blog ,cítím z něho úplně vůni levandule.Hezký den
    Hana D.
    Dolezan@email.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Nedovedu si představit,že bych něco tak náááádherného vyhrála.
    email: pojeali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Hezké kousky :o)...a přeji hezké dny.
    Jana
    vi.jana.vi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Terezko, též mám pár kousků, ale zelenkavé a červené, šedá je též moc pěkná, na blog chodím i sleduji FB, měj krásný den Maryša hlouskovipv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Moc krásná sada a ten džbáneček :-)) jééé-
    IndyN@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Terezko, levaduli také miluju, před domem jich mám několik keřů, které jsem si vypěstovala ze semínek, kdykoli jdu kolem, pohladím a voním si. Ani v květinářství neodolám pohladit si levanduli, je nádherná s úžasnou vůní.
    I sada je nádherná, tak se připojuji.
    Díky za krásné stránky.
    Bohunkazavináčnaisertečkacz

    OdpovědětVymazat
  20. no ten džbánek ale je... prostě super. To nemůžu nezkusit...
    Takže: zobacova.simona@seznam.sz

    OdpovědětVymazat
  21. Terezko, tak to je pohlazení na duši, opět super GA. Sdílím :o))) Martina

    OdpovědětVymazat
  22. Jednoduše krááása! Díky za soutěž, Eva(sallebra@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Zdravím skvělé ženy, sada je úžasná, stejně jako naše levandulová blogerka Terezka, krásně by se mi z hrníčku pily čaje které jsem si objednala z bellarose.cz
    Přejí krásný den všem
    jana.bajkova7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. no to je nádherný set opravdu pro romantické srdce
    sistershoods_gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Terezko nedá mě to nezkusit štěstí ♥ a jdu sdílet na svém blogu v pravé liště nahoře :o)
    Měj se hezky.Martina
    martashlouskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Juu nadherne. ..zkusim :-) nina89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Krasny blog,blahozelam.skusim aj ja kacenka37@post.sk

    OdpovědětVymazat
  28. Moc pěkné :-) ...taky zkusím štěstí...Petra
    e-mail: brabcovapetr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. juuuu to je krasa treba budu mit stesti, nadherny set.
    strawberry24@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Krásná sada moc se mi líbí.
    Vendula.Mikulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Nadherne,zkusim stesti ;-) qvitko@email.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Krásný večer,
    tak jak mám ráda levenduli-mám ráda i tuto keramiku. Zkusím tedy štěstí a sdílím u sebe na blogu.
    Martina
    marbule.h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Milá Terezko, moc se mi líbí tvůj blog. Vždy tam načerpám nějakou inspiraci. Nikdy jsem se žádné GA nezúčastnila, tak poprvé zkusím štěstí, protože dárečky jsou opravdu úžasné. Krásný večer přeji. Iveta
    e-mail: iveta.merth@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Milá Terezko, moc se mi líbí tvůj blog. Vždy tam načerpám nějakou inspiraci. Nikdy jsem se žádné GA nezúčastnila, tak poprvé zkusím štěstí, protože dárečky jsou opravdu úžasné. Krásný večer přeji. Iveta
    e-mail: iveta.merth@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Krása. Monika. bezmi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Krása. Monika. bezmi@seznam.

    OdpovědětVymazat
  37. nádhera...tak třeba budu mít štěstí :-) krásný den Jarka (j_j@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  38. Ach, krása. :-)
    JKrystynikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Všechno tady je nádherné a naše blogerka Terezka je nejlepší, že nám dělá takovou radost s GA.
    Přeji krásný večer dámy. jana.bajkova7@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Krásné věci a nádherně nafocené. Moc pěkný blog. ivanatesarcikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. To zrkadlo <3

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  42. Wow, nádherné věci. Miluji Francii se vším všudy. :)
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Terezka, len dnes som objavila Tvoj blog...je nadherny :-) A tuto sutaz si nemozem nechat ujst...sada je prekrasna, tak skusim stastie :-)
    plnimesinasesny@gmail.com
    Katka

    OdpovědětVymazat
  44. Milá Terezko, ráda se dívám na tvůj krásný blog, moc se mi líbí. Miluji také Francii a levanduli. Poprvé takhle soutěžím, tak třeba ...:-D Přeji krásný večer Hana
    Hanys25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Fialková barva je nádherná =) kéž by byly plantáže s levandulí i v Čechách =)
    lucillacornwall@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. ahoj Terezko, nádherná sada, hlavně teda ten džbánek. úplně jsem se na chviličku přenesla do francie, cítila levanduli a bylo mi na chvilku fajn:) teď popíjím zelený čaj a čtu si články, co mi za poslední týden unikly:) ver.langerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Krásný blog! Silva
    silvie.labancova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Krásné věci:)
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. TEREZKO, zdravím vás:-) ester.sturmova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Nádherné! skills-of-art@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. 1* krásný blog, ráda sleduji :)
    bandorka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  52. 1* krásný blog, ráda sleduji :)
    bandorka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Blog moc ráda sleduju! Eliška :)
    krael@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Narazila jsem na tenhle blog nedávno a jsem unesená :-) Krása!
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat