středa 11. února 2015

Poklady ...

... natřela jsem si starou skříňku, truhličku nebo krabičku (?) na šitíčko.
 
 
Je tuším ještě po mojí babičce. Nedávno jsem podobnou zahlédla i v nějakém obchůdku, z té mojí ale dýchá čas!
 
Trošku jsem jí vyhladila vrásky a vrátila jí mládí :)



Konečně jsem se také dostala k přetřídění nahromaděných nití, bavlnek, provázků, knoflíků a dalších nezbytností pro tvoření.
A že už to bylo zapotřebí! :)





 
Ty méně používané mám v jiné krabici, tady se aspoň můžu kochat těmi barvami :)
 
 

7 komentářů:

  1. A beleza das rendas sempre causam suspiros e nos dão vontade de criar.
    Belas fotos!
    Abraços.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé,přesně takovou měla moje babička , vždycky se mi to hrozně líbilo ...
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná ... a ty poklady:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, ta je krásná, mám také takovou, ale museli jsme ji hodně doladit. Pokladů máš hodně :O) Prima den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat