pondělí 2. února 2015

Máme doma ...

... kousek jara :)

 
Krásné poledne při pondělku ... :)
 
Taky Vás to nevlídné mrazivé počasí vysiluje? Mě teda hlavně psychicky ... Holkám se už ZASE! vrací rýma a tak vidina dalších dnů je jasná.
 
Radost jsem si udělala krásnými a tolik vonícími hyacinty.
 
 
Opravdu provoní téměř celý byt !
 
A nesmím zapomenout upozornit na svůj slib ... únorovou GiveAway ! Už se na ni chystám, tak nezapomeňte dál nakukovat a hlavně se zúčastnit :)
Krásný den plný úsměvů, T.
 

13 komentářů:

  1. Ty jsou nadherne. Kvetiny vytvari podle me nejhezci dekorace.. :) jestli mas zajem, u me na www.corculum.blogspot.cz probiha giveaway :) budu rada kdyz se zapojis take! :):) mej se hezky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpy, děkuji za pozvání, určitě nakouknu. Krásný večer

      Vymazat
  2. Ahoj Teri,
    hyacinty mám také moc ráda. Mojí rodině voní až moc...
    Přeji ať jsou holčičky brzy fit. To počasí je bláznivé, manžel i syn se taky potýkají s rýmou a kašlem..
    Na soutěž se moc těším :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, my jsme na hromádce snad už od Listopadu :( Nevím, co dělám špatně!
      Jsem ráda za Tvé návštěvy, vážím si toho!
      Krásný večer, T.

      Vymazat
  3. Miluju tu jejich vůni.... nedávno mi jeden odkvetl, asi kouknu po dalším :o) Přeji také brzké uzdravení, Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpko, ta vůně je doslova neodolatelná :)
      Děkuji ! T.

      Vymazat
    2. Tak sem si dneska udělala radost....doufám, že brzy vykvete. Š. :)

      Vymazat
  4. Hyacinty také miluju :-) Zrovna dneska jsem kupovala jeden pro kamarádku.Momentálně mám doma jen odkvetlé a pro změnu mi vykvetl nádherně AMARYLIS v bílé barvě.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji za nakouknutí. Amarylis a ještě v bílé barvě bych si dala také libit :)

      Krásný večer, T.

      Vymazat
  5. Také už přivolávám jaro :-) koupila jsem si růžové hyacinty :-)
    Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Tak ať kvetou a voní :)
      Krásný čtvrtek, T.

      Vymazat
  6. Hyacinty jsou krásné, už se těším až si taky nějaký koupím, na vánoce byl bílý,čeká na zasazení do záhonku.
    Hezké dny přeji.
    Jana

    OdpovědětVymazat