úterý 10. února 2015

Máma ...

...Věra Fina


... před chvilkou se mi dostala do rukou ... Krásná a nejen mezi námi blogerkami tolik žádaná kniha MÁMA, kterou sepsala jedna z nás - máma z blogového světa
 
Ještě jednou děkuji!
Vážím si toho, že ji můžu vlastnit!



 
Káva uvařená, den přede mnou, jdu si číst ! :)
Krásný den
 

9 komentářů:

  1. ...také čekám :) užij hezkého dne, Š.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, přeji Ti pěkné počteníčko. Já dostala knížečku přesně před týdnem a ještě ten den jsem ji přečetla.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to zvládla za jeden den :)
      Pěkné počtení to bylo!
      Krásný den

      Vymazat
  3. Já mám teprve objednáno,ale už ted' se těším až se začtu.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Taky už mám Mámu doma a moc se těším na chvilku klidu až se začtu.
    Majka

    OdpovědětVymazat
  5. Milé dámy, poradíte m kde knihu zakoupit?
    Moc děkuji,
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Milé dámy, poradíte m kde knihu zakoupit?
    Moc děkuji,
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, stačí kliknout na Věrku - odkaz na ni je ve článku a napsat jí mail ... už vyšlo i pokračování :)
    Krásný den

    OdpovědětVymazat