čtvrtek 5. února 2015

Jsem blázen ...

... do těch barev :)
 
 
... fialková, bílá, šedá, patina, krajka ...
To je prostě skvost! :)



 
Krásný čtvrtek, T.
 

8 komentářů:

  1. Máš, pravdu, hezké barvičky... Měj hezký den, Terez :) Š.

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko to je nás určitě víc bláznů a ty jsi nás hodně krásně nakazila já jsem se nakazila od té doby co jsi mi nazdobyla nádhernou svatbu a od té doby mě to drží nikdy by mě nenapadlo že si budu doma sušit levandulku a věšat si ju po domě a filková šedá super barvičky :D Přeji pěkný den Lucie Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      To jsem ráda, že je nás víc :)
      Měj se Luci!

      Vymazat
  3. máš pravdu brouku... jsi blázen!!!!! :-) ale my máme rádi blázny :-* Morafčica

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Terezko, máš pravdu, tyhle barvička jsou moc pěkné. Já byla na fialkovou ulítlá už od puberty a teď se k ní přidala ještě bílá se šedou.
    Měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne :)

    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat