úterý 17. února 2015

Grey sofa ...

...
KONEČNĚ :)
Pořád jsme nad pohovkou váhali, máme malý byt, pohodlné postele se vzdát nechceme a tudíž prvotní návrh na "rozkládací" sedačku jsme zavrhli hned v začátku ... dlouho to nechali zrát v hlavě a až tento víkend, naprosto neplánovaně, při procházení  Ikeou jsme na ni narazili. Líbila se mi, je jednoduchá, krásný šedý potah ... už mám v hlavě představu polštářů ... :) 




... jsem spokojená :)
S kávičkou, knížkou a sluníčkem za okny ...




Krásný den Vám přeji, T.

5 komentářů:

  1. To je radosť taký veĺký nový kus nábytku !Pekná farba i tvar aj my máme hranatú doma, pokladám ju za viac variabilnú k iným kusom nábytku, ktoré potom možu byť romantické a nieje toho veľa "sladkého "na kope pekný deň Terezka a jednu ponožku už mám :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eri,přesně jak píšeš ... plánujeme si postavit domek, tam bych chtěla jinou, ale tuhle pak můžu dát starší dceři do pokoje :) Potah se dá měnit, takže za ty peníze ... super kup :D

      Já se na ty ponožky táááák těším :)
      Děkuji Ti!
      Krásný den :-*

      Vymazat
  2. Pěkná sedajda...Jednoduchá...

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, moc hezká sedačka !!!! Ať se ti na ní krásně lenoší !!!! pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat