čtvrtek 29. ledna 2015

Večer bez manžela ...

... těch mám poslední dobou víc, než bych si kdy přála. Na víkend jsem si vzala "dovolenou" a ocitla se na zasněžené chatě na dámské jízdě - a že byla! :)
 
 
Až poslední dobou přicházím na to, jak je dobré se někdy uvolnit a odjet aspoň na jednu noc pryč, bez dětí a těch běžných starostí ... a prostě vypnout ... a k tomu krásnému bezstarostnému pocitu stačí mít jen jedny legíny, vytahané tričko, pekáč brambor s cibulkou a hrnec špaget :)
A bylo nám krásně :)
 
Takový hezký pocit si ale umím navodit i doma, když holky usnou :)
Krásný čtvrtek a dětem přeji radost z vysvědčení!
 

 

1 komentář:

  1. Já jsem bez manžela 4 dny v týdnu ,taky mi moc chybí,ale u nás už je to takhle několik let,prostě práce v zahraničí si žádá své. děti jsou velké, tak já bych naopak uvítala pár dní vyjet si jen s manželem, ale s kámoškou to máme také v plánu.. .
    Petra

    OdpovědětVymazat