úterý 27. ledna 2015

Mám moc ráda ...

... tuhle kolekci od GG ...
 
 
... a vůbec ... šedá s bílou krajkou doplněná živou nebo sušenou levandulí je TOP :)
 


 

 
U nás je konečně nasněženo, včera jsme zvládli postavit i sněhuláka, do rána mu někdo snědl nos! :)
 
Jdeme ven využít toho zimního počasí, dlouho totiž asi nevydrží ...
 
Krásné úterý, T.
 
 

7 komentářů:

  1. Terez ne nadarmo se říká "V jednoduchosti je krása" moc krásný servis :) musím říct, že obdivuju tvůj smysl pro detail v každém příspěvku a vždy se ráda kouknu na tvůj blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ani by som nepovedala, že tieto farby pôjdu tak pekne k sebe, kým som to neuvidela. Naozaj dobrá kombinácia. Hlavne ten servis je sám o sebe pekný, pretože je taký jednoduchý :)
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Mony,
      servis se jim opravdu vydařil :)
      Měj se krásně!

      Vymazat
  3. Je to opravdu nádhera. Moc se mi líbí váš prostřený stůl. Já jsem bohužel kvůli dětem úplně odbourala ubrusy. Kluci jsou hrozně divocí, hlavně ten nejmenší, takže by ubrus ani ostatní dekorace na stole dlouho nevydržely. Už se těším, až trochu povyrostou a zklidní se, abych si to stolování zase mohla užívat :-).

    OdpovědětVymazat
  4. :)
    U nás jsou ubrusy zatím bez povšimnutí :)
    Krásné zimní dny, T.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé,koukám,že se mi ztratil příspěvek, psala sjem hend jako první komentář a není tu.. tak znova..
    Moc se mi líbí jak máš prostřeno, krásná sada nádobí, moc se mi GG líbí,ale zatím nemám doma ani jeden kousek...
    Petra

    OdpovědětVymazat