neděle 14. prosince 2014

Nevydrželi jsme to !

 
... a nazdobili stromeček už včera.
Celou rodinu přepadla viróza a takhle jsme si krátili čas :)
 
Voní krásně!
 
Už jen deset dní !
Krásný večer z Provence :)
T.
 




 

11 komentářů:

  1. Teri, je moc hezký . U nás se bude zdobit až 23 ,ale už teď se moc těším na tu nádhernou vůni.. nám ještě stromeček,,roste,, na zahradě u kamaráda..
    Přeji brzské uzdravení.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      Já už jsem to nevydržela :)
      Pěkný večer Peti

      Vymazat
  2. krasny stromecek mi budeme zdobit az 23 vecer uz se moc tesim az rano deti vztanou a uvidi ho te radosti co bude.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, to je vždycky nejhezčí, ta radost dětí :)

      Vymazat
  3. Teri to je pecka, takhle si přispíšit, ale co, aspoň si ho pořádně užijete. Taky na mě skočila nějaká potvora, ale mám ještě plno úkolů do Vánoc, tak stromeček počká (nemáme ho ještě ani koupený)
    a ještě jednou moc moc děkuji Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko nemáš za co :)
      Já už mám vše připravené, dárky už asi 14 dní zabalené...už jen čekááám :)

      Vymazat
  4. Terezko, stromeček je moc pěkný. Princezny měly určitě velkou radost.
    Moc Vám přeji, aby viróza co nejrychleji zmizela. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji,
      já už jsem relativně v pohodě, ale s Bekynkou jsme včera byli zase na pohotovosti pichat ouško :( Já už jsem zoufalá. Pořád se nám to točí dokola ...

      Vymazat
  5. Terezko, stromeček máš moc pěkný a krásně se pod něj hodí háčkovaný kobereček, v barvách které se mi líbí, ale doma bude klasika - červenozlatá. Měj pěkný den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mary,
      červeno-zlatá je krásná vánoční kombinace :)
      Měj krásný večer

      Vymazat
  6. Teri, moc děkuji za čajík i andílka. jsi zlatá.
    krásné vánoční svátky Majka

    OdpovědětVymazat