středa 3. prosince 2014

Matka v krizi, Matka v koncích ...

... od Simony Monyové ...
 
další perfektní čtení od této autorky. Za jeden den jsem stihla přečíst knihu Matka v krizi a její volné pokračování Matka v koncích. Čtou se totiž jedním dechem.




Cituji:
Říká se, že mateřská láska, je ten zvláštní příjemný pocit, který žena vnímá, když všechny její děti spí. Simona Monyová zastává názor, že mateřská láska je naopak věrným odrazem toho, co jsme ochotné pro děti udělat, obětovat i vydržet, když jsou vzhůru ...
 
Pokud jste už některou knihu od této autorky četli, dáte mi určitě za pravdu, že jako česká autorka ženských románů je (byla) paní Monyová ta nej :)

8 komentářů:

  1. Teri,ani nevíš jak ráda čtu tvůj příspěvek ! Simonu Monyovou jsem zbožňovala, její knížky byly super, o životě, četly se jedním dechem.... mám přečtené úplně všechny... Je velká škoda, že už žádnou nenapíše:(
    Krásný den ,u nás je šedivo od rána, asi zalezu odpoledne do postele a budu si číst:)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj Peti, obrovská škoda je jí :(

      Užívej si čtení, T.

      Vymazat
  2. Teri, jsem ráda, žes Simonu tady vzpomněla. Její knížky jsem milovala a mám jich doma docela dost. Jednu chvilku jsem si s ní i psala. Její smrt mě hodně zasáhla, ostatně asi nejsem jediná.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, já četla taky všechny, teda, ještě jedna mi chybí, ale už ji mám nachystanou na nočním stolku.
      Je jí velká škoda :(

      Vymazat
  3. Já ji kdysi koupila mamce, ta si Simonu Monyovou od té doby moc oblíbila, a pak je četla má sestra, když se stala maminkou :) jsou báječné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko jsou, jsou NEJ :)

      Krásný adventní čas... T.

      Vymazat
  4. Terezko, báječné knížky, je škoda, že už Simona žádnou nenapíše.
    Měj se krásně a přeji pěkný adventní čas.
    P.S. nevím čím to je, ale mé kometíky chybí, tak snad se teď zadaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Jani, tak to mě mrzí, že se ti to nezobrazuje :(
      Už jsem takový problém řešila s ostatníma holkama..natavené mám vše správně :(
      Užívej si předvánoční atmosféry! :) T.

      Vymazat