pondělí 17. listopadu 2014

Víkend jen pro sebe ...

... po tolika letech, snad sedmi! Nádhera, co Vám budu povídat  :)
 
Nákupy, kafíčka, čtení před spaním, čtení po probuzení, procházky, výborné jídlo a to vše s úžasnou kamarádkou a její rodinkou.

Starali jste se o mě dokonale! Děkuji


Koupila jsem si pár kousků v téhle krásné pudrové barvě. I kabát, ten na fotce chybí, pro něj jsem se vracela v den odjezdu, musela jsem ho mít :)


Cesta vlakem od nás z jižní Moravy do Prahy byla zdlouhavá, ale užila jsem si ji i tak. Myšlenky se mi honily hlavou, to ticho, nikdo mě nehledal, nevolal "mamí" ... to ticho, to byl balzám na duši :) Určitě se do mě umí každá maminka vžít ...



Procházka podzimní Vyžlovkou ...

 
Bylo mi smutno, přiznávám, ale maximálně doporučuju takhle občas "vypadnout" z těch všedních dnů :)
Už se těším na další dýchánek!
Krásný den, Tereez
 

8 komentářů:

  1. Jak já Ti rozumím :-) Chystám se do Prahy teď o víkendu, bez dětí :-) I když já jsem matka sobec a tyhle víkendy si dělám dost čast, protože vím, že je to nezbytně nutné. A špatné svědomí z toho rozhodně nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      To je dobře Báro.
      Taky to začnu praktikovat častěji :)

      Vymazat
  2. Teri, to je fajn,že se ti víkend povedl, jednou za čas to potřebujeme . Já už mám děti velké, ale i tak jsem ráda, když můžu být sama nebo jen s mužem, který bývá přes týden hodně pryč.
    Krásný den přeji...
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Terezko, je dobře, že jsi si to užila !!! Je potřeba občas vypnout.

    OdpovědětVymazat