pondělí 24. listopadu 2014

Vánoční přání ...

... i letos píšeme všem blízkým vánoční přání. Na můj vkus je trochu minimalistické, ale to teď letí a přiznám se, že se mi to i hodí ... nevím kam dřív skočit :)
Tento rok nějak nestíhám, mám ráda to mít všechno přichystané, tak už balím dárky za Ježíška a doslova lítám z místa na místo, do toho jsme před chvilkou přišli od pediatričky - Bekynka dostala antibiotika na opravdu škaredý kašel... :(
 
Krásný den holky! T.  
 
 

8 komentářů:

  1. Balíš dárky??? Já ještě nemám nakoupené :-) Přání taky píšeme, ale to má ještě čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj Baru, balím. A to oproti minulým rokům už meškám. Mám to ráda všechno " v cajku" :D raději dřív.

      Vymazat
  2. ja nemam ani len vymyslene... :))) baby toto mi nerobte...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) eště je čááás :)

      Krásný večer Zuzko

      Vymazat
  3. Terko, fakt už balíš? no teda, já se stydím. A přáníčka máš moc hezká, to razítko v rohu, to je teda krásné. Nebo to není razítko?
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máji, ano balím! :)
      Je to razítko! A je opravdu krásné, mám z něj radost :)

      Vymazat
  4. Ty jsi pilná, já ještě ani nemám nakoupené:( Přáníčka jsou moc pěkná .
    Petra

    OdpovědětVymazat