úterý 18. listopadu 2014

V úterý ...

... před obědem ... si vychutnávám tuhle dobrotu - makronky od Paula, mňam!
 
Ven se jít nedá, prší a nastává zima, tu já moc nemusím, a tak co mi jiného zbývá?
Jíst, spát a kukat s dcerkama na pohádky :)
 
Život je krásný !
:)


6 komentářů:

  1. Teri, pořád jsem čekala na nějaký příspěvek a ty nejednou hned tři za sebou. Paráda, fajn, že sis užila sama pár dní, lampionový průvod v dešti má určitě taky své kouzlo a makronky jsem (se přiznávám¨) nikdy nejedla, musí být moc dobré.
    hezký, i když trošku pošmourný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jj Majko, odpočinutá jsem a tak publikuju :)

      Makronky jsou opravdu vynikající. Ale stále nemám odvahu je zkusit upéct :)

      Krásný den, T.

      Vymazat
  2. Teri, krásná fotka. Makronky jsou luxusní, jednou nám je dcera přivezla z Francie a jen se po nich zaprášilo.
    Život je krásný a jaký si to uděláš ,takový to máš.. človek musí užívat každého dne, nikdy nevíme co nám další dny přinesou...
    Hezký,i když upršený den...
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Petro.
      Jó ... a makronky jsou nej :)

      Pěkný večer

      Vymazat
  3. Terezko, pěkný příspěvek. Máš pravdu, při takovém počasí se nic jiného dělat nedá, jen si užívej !!!
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat