pondělí 24. listopadu 2014

Letošní adventní svícen ...

... je z lesa! :)
O víkendu jsme pomáhali dědovi řezat dřevo na zimu do krbu, pár polínek jsem si dala stranou.
Dnes na ně došlo ... máme adventní svícen!
Jednoduchý, přírodní a svou barvou nám sem pěkně ladí :)
A co Vy, už máte taky nějaký?
V neděli už zapálíme první svíčku, nezapomeňte! :)
 


 

13 komentářů:

  1. Tak to je uzasna inspirace. Dekuji ;-)Vas blog uz nejakou dobu sleduji, ale tentokrat jsem mela opravdu potrebu pochvalit :-) Hezky den... LucieS

    OdpovědětVymazat
  2. Terezka, je to jednoduché a krásne. Nie nadarmo sa vraví, že v jednoduchosti je krása :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. Teri, ten je pěkný, moc. Krásný nápad. My byli v sobotu taky v lese kácet stromy, ale dovezla jsem si "jen" pár polínek břízy na anděly.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Majko,
      andělíčky sem viděla u Monči na "kopečku" Ty se mi taky moc líbí! Tak ať se Ti tvoření povede!

      Vymazat
    2. jj, dělala jsem je už loni a tak jich zas pár udělám, je to krásný dárek.
      Majka

      Vymazat
  4. Jednoduché a hezké :o) hezký den, Štěpka

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, adventní věnec je nádherný. Jednoduchý a přitom krásný.
    Měj se prima. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. V jednoduchosti je krása ! Moc se ti povedl.
    Hezký den.
    Petra

    OdpovědětVymazat