středa 15. října 2014

★ výhra ...

... Moc Vám děkuji za tak ohromnou účast, vůbec jsem to nečekala a dělá mi to velkou radost!
 

★ Výherkyni gratuluji! ★
 
 
... a teď už ...
... konec napětí :)






 
Všem Terezkám přeji krásný svátek!
Já už mám v sobě skoro celou tabulku čokolády :)
... a děkuji za přání!!! :) T.

14 komentářů:

  1. Gratuluji výherkyni:)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Terezko, srdečně Ti blahopřeji K tvému svátku a přeji hodně zdravíčka, štěstíčka, spokojenosti, zkrátka vše nej, nej, nej.
    Výherkyni gratuluji !!!
    Malá princezna je na fotečkách nádherná. A moc děkuji za recept na rohlíky, vyzkouším.
    Měj se krásně a pěkně oslav svátek. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Terez přeji Ti krásný sváteční den a vše nejlepší!!
    Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko pěkně jsi vylosovala , blahopřeji výherkyni. A tobě vše nej k svátku, máš krásné dcerušky a moc pěkný blog Zdraví Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary, já Ti moc děkuji, ji hodná! :)
      Krásný večer

      Vymazat
  5. Všechno nejlepší k svátku a výherci velká gratulace :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teri, Janičce moc gratuluji a tobě všechno nej, nej, nej k svátku .... Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko, dodatečně všechno nejlepší, já jsem na tebe úplně zapomněla, nezlob se.
    a výherkyni moc gratuluji. Majka

    OdpovědětVymazat
  8. Terezko
    dodatečně také vše nej a nej k svátku,a výherkyni gratuluji

    OdpovědětVymazat