středa 1. října 2014

V kuchyni ...

... s ošklivým počasím za okny jsem se pustila do úklidu kuchyně. Třídím, leštím, umývám ... co se dá. Už to bylo zapotřebí.
Zjistila jsem, že máme takový nadbytek nádobí, že pokud v nejbližší době absolvuji nějaké návštěvy, přibalím minimálně jeden hrníček s sebou :)
 
Mějte krásný den a ať Vás úsměv na rtech neopouští :)
 







 

8 komentářů:

  1. Toľko nádhery na jednom mieste :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo Teri, to je nádhera, prosím, můžeš taky přijet k nám na návštěvu a klidně přijď víckrát.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Teri, tak to klidně přijď i k nám .... hrnečků není nikdy dost ..... můžeš vzít klidně i ten z GA :o):o) .... hned se jdu připojit k soutěžícím....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko
    já nepochopím,jak může být někdo tak šikovný.Mě baví zahrada,hrabat se v hlíně.Mamka za mlada háčkovala velké ubrusy na stůl,pak je škrobila a na vále připichávala každé očko špendlíkem,aby to drželo tvar.Já a háček -jenom sloupky,ale abych tomu dala tvar to vůbec.O b d i v u j i.PááááAlena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuji Alenko,
      já bych se chtěla ještě naučit věcííí :)
      A k tmu háčku ... taky mi jdou jen jednoduché tvary. Zatím nemám potřebu se pouštět do něčeho složitého :)
      Pěkný den

      Vymazat