úterý 7. října 2014

V koupelně ...

...  miluju, když mám čas napustit si plnou vanu horké vody, vysypat do ní pár levandulových květů, rozsvítit několik nezbytných svíček, lehnout si, ponořit hlavu pod vodu tak, že mi nad hladinu "čouhá" pouze obličej, poslouchat šum vody a tlumené zvuky z vedlejší místnosti, sledovat mihotání světélkujících svíček a jen tak VYPNOUT!
 
... máte to tak taky? Nebo Vám stačí rychlá sprcha? :)
 

 
 
Krásný den, Tereez
 
 

6 komentářů:

  1. Terezko, hrozně moc jsem si přála vanu na nožkách a přání jsem si splnila. Je pravda, že víc se v ní sprchuju, ale někdy si ji i napustím a užívám si to. Sprcháč mi chybí, ale nezbylo na něj (právě kvůli snu o vaně) už místo, ale je pravda, že ve vaně se osprchuješ, ale ve sprcháči si nepoležíš.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, tu vanu na nožkách obrovsky závidím! Já doufám, že se jí taky ještě dočkám :)
      Na sprcháč mám stejný názor ... vana je vana :)

      Vymazat
  2. Terezko , jsem na tom stejně jako ty, miluju vanu, pěnu, vůni svíček .. vydržím ve vaně klidně hodinu :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já Peti... a nejraději mám, když už holky spí :)

      Děkuji za návštěvu, užij si večer, T.

      Vymazat
  3. Ahoj Terezko, tak tohle miluju a tenhle čas k tomu přímo svádí.
    A máš pravdu, vana je vana.
    Abych nezapomněla, kobereček k postýlce pro malou princeznu bude moc pěkný.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak to jsme na tom stejně :)
      Kobereček už jde do finále!!!!

      Vymazat