čtvrtek 2. října 2014

Už zase ...

... každý večer usedám do mého křesla s háčkem ... Přes léto na háčkování nějak nebyl čas, ani nálada ...
K podzimu to ... tak nějak patří :) 

Mám rozdělaných víc věcí a podle nálady tvořím ...
 
Mějte úspěšný den, pátek už je za dveřmi!



15 komentářů:

  1. ...tak to máme stejné :o) A co to bude, až to bude? Hezký den, Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Štěpko, sama nevím :) Chtěla bych pléd, ale uvidím, jestli ho dokončím až tak, jak ho mám v představách :)

      Vymazat
  2. Teri, můžu se zeptat z jaké příze tu deku háčkuješ? A moc se mi líbí růžové přezky na tom koši, to sis tam dávala sama nebo to už tak bylo?
    krásný podzimní den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko Baby Merino od Drops ...

      Ty "fialové" :) přezky už na koši byly.Je to piknikový koz La-natury :)
      Krásný den

      Vymazat
    2. jé, já si toho v tom piknikovém příspěvku vůbec nevšimla. A mám právě takový stařičký koš a tak se mi to líbí, že něco zkusím vytvořit.
      a na merino mrknu. Majka

      Vymazat
    3. Jé, potom prosím fotku! Jsem zvědavá :)
      Pěkný večer, T.

      Vymazat
    4. bude to chvilku trvat, provně půjde ke kamarádovi na vyčištění. ale dám vědět.

      Vymazat
  3. Zrovna včera jsem si říkala, že bych už taky měla zase začít něco uháčkovat :-D Asi je to fakt tím podzimem :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Terezko, to máme stejné, též mám rozděláno několik věcí, ale teď jsou důležité čepičky a nákrčníky pro vnučky :o), pěkný den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych taky tvořila, ale nějak mi na to nezbývá čas...tak se aspoň pokochám tady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám na háčkování hlavně večery, ale chápu, že když maminky chodí do práce, tak po večerech stíhají domácnost a pak si rády lehnou ...
      Jsem ráda, že chodíte na "kukandu" :)
      Pěkný večer

      Vymazat
  6. Terezko, myslím, že je nás víc co máme rozděláno víc věcí najednou.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi mě uklidnila :)
      Já to totiž nemám ráda... jsem z toho nervózní :)

      Vymazat