pátek 10. října 2014

Kobereček ...

... před postýlku už je dokončený. Je uháčkovaný ze zbytků příze (Camilla) ... no ... zbytků ani tak vlastně ne, klasicky mi to nevyšlo, tak jsem ještě dokupovala a tím mi teď vznikly další zbytky :) Znáte to? Aspoň mám důvod k dalšímu tvoření :)
 
Krásný, sluneční, páteční, podzimní den! :)




17 komentářů:

  1. Krásný kobereček, moc se ti povedl :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti děkuju. Užij si víkend, to počasí je pohádkové :)

      Vymazat
  2. Nádherný pokojíček a krásné doplňky.Kobereček je perfektní!
    Přeji pěkný víkend,Zuzka

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, je nádherný !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki děkuju, od takové šikulky, jako jsi Ty s toho moooc cením :)

      Vymazat
  4. Kobereček nemá chybu, myslím že princezna je moc a moc spokojená :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. no tééééda, tak ten se Ti povedl, Terezko (snad nevadí tykání :o) ) hezký den, Š.

    OdpovědětVymazat
  6. Teri, kobereček je fakt moc pěkný. a můžu se zeptat, tys ho dělala z dílů a ty pak sháčkovala?
    Pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, je udělaný ze dvou pruhů, které jsou k sobě sháčkované ... Děkuji :)
      Měj se hezky, T.

      Vymazat
    2. děkuji, moc se mi líbí. Až doháčkuju Simonce nákrčník k čepce, tak se do nějaké předložky taky pustím. Jen si budu muset naobjednávat přízi.
      Majka

      Vymazat