pátek 3. října 2014

K postýlce ...

... jak jsem psala včera, rozháčkovaných mám víc věcí najednou. Dnes jsem se pustila do koberečku, předložky nebo dečky? Sama nevím :)
Sloužit bude u postýlky pro tu naši nejmenší ... Aby se jí v zimě vstávalo pěkně do teplého a měkkého.
 
Čeká mě ještě spousta práce, tak snad ji ještě tuto zimu užijeme :)
 
Krásný víkend holky, T.
 

 
 

7 komentářů:

  1. Ty nádherné barvy.......Alka

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, to je krásná kombinace. Malá bude mít nožky pěkně na teplé předložce.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Majko,
      kombinace barev je možná trošku přeslazená, stejně, jako pokojíček, ale když mně se to táák líbí :)

      Vymazat
    2. když jsme u nás zařizovali pokojíček pro vnučku, tak jsme ho taky udělali hodně růžový, ale ona teď, v 7,5 letech projevila přání mít pokojíček do modra, protože tu barvu má nejraději, takže budeme malovat a přezdobovat.
      Majka

      Vymazat