úterý 21. října 2014

Hříšné vztahy ...

... (Petra Poncarová)

úryvek ...
... příběh tří manželství, v nichž partneři fungují na principu solitérů - každý si žije svůj život. Své soukromé pocity a potřeby se rozhodnou řešit různými způsoby a vzájemně se dostávají do propletence vztahů a lásek. Bohužel citlivější jedinci, kteří hledají i nalézají lásku, svůj vztah mimo manželství odnesou nejvíc , těm ostatním jejich poměry a sexuální úlety projdou, nebo jsou úspěšně utajeny ... V podstatě všechny páry zůstávají a konci knihy spolu tak jako na začátku, jen se jejich vzájemné vztahy rozkryjí v celé nahotě a vyplave na povrch spousta špíny. Prožijí si milostné románky, ale pak se vrátí ke "svému jistému" ...  


 
... kniha se čte dobře, řekla bych takový únik z každodenního "mateřského" stereotypu, chvílema jsem se i červenala.
Některé odstavce jsou dosti choulostivé :)
 
Jestli máte ještě nějaký tip na čtení, napište mi! Ráda se nechám inspirovat :)
 
 

7 komentářů:

  1. To zní dobře, asi se poptám v knihovně:) 50 odstínů jsem taky četla jako odreagování a dalo se to číst .
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, k té jsem se ještě nedostala .. díky za připomenutí.
      Pěkný večer, T.

      Vymazat
  2. Teri, to vypadá dobře. Já mám teď vedle postele Láska v Provenci od Bridget Asherové. ale přiznám se bez mučení, že jsem za měsíc teprve na 27. stránce. Ale není to tím,že by se špatně četla, ale já usnu ještě nemám obě nohy na posteli, takže já si knihu musím vzít do obýváku, ale tam zas štrykuju. Tak nevím.
    pěkný večer Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :))) ty jsi číslo :)
      Ale chápu to, já chodit do práce, taky nejspíš v osm večer padnu. Děkuji za tip. Píšu si :)
      Krásný večer .. nebo spíš dobrou noc :)

      Vymazat
  3. Píšu pár tipů :)
    50odstínů, to je jasnačka ,), Potrhaná křídla (Ruta Sepetysová), Návrat z temnoty (Liz Coleyová), Než jsem tě poznala (Jojo Mayes), a díky za tvoje tipy zapíšu si je :)
    Jana H.

    OdpovědětVymazat
  4. píšu další tip na čtení, V šedých tonech (Ruta Sepetysová)

    OdpovědětVymazat