neděle 12. října 2014

Bukovanský mlýn ...

... cíl našeho sobotního výletu.
Krásné prostředí, rustikální styl, Slovácko, výborná kuchyně, luxusní kvelbený vinný sklep s rotundou, příjemné ubytování, spousta volnočasových aktivit ... To je Bukovanský mlýn!
 
Stojí za to ho navštívit už jen kvůli výborné kuchyni :)
 
Měli jsme to štěstí, že jsme mohli shlédnout  přímo uvnitř větrného mlýna prodejní výstavu nádherné užitkové keramiky z keramické dílny Náplavovi. Uvnitř mlýna jsou vystavené krásné dobové věci, nástroje ... milovníci vína a rustikálního stylu si tady určitě přijdou na své :)










4 komentáře:

  1. Tady bych jednou měla ráda svatbu :-) Jestli se k ní teda někdy vůbec dokopem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, svatba tam bude krásná. Tak potom se těším na fotky :)

      Vymazat
  2. Nevím proč mi k vám nejdou vkládat komentáře :-( tak zkusím ještě jednou :-) Nádherné fotečky a nádherné místo, v listopadu jedeme s manželem na gurmánský víkend do Mikulčic a tady si určitě uděláme taky zastávku, uplně jste mě navnadila. Já už se tááák těším :-) Krásnou sluníčkovou neděli Jája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí :(
      Už mi to psala jedna paní, ostatním to jde, asi problém v síti, protože nastaveno mám všechno dobře .. si myslím :)
      Jsem ráda, že se Vám to nakonec povedlo :)
      Ten gurmánský víkend tiše závidím! :) A do mlýna se určitě stavte! Večer ve dvou, při svíčkách s vínem, ten tam musí být nádherný!
      Krásnou neděli a děkuji za návštěvu.
      T.

      Vymazat