pondělí 8. září 2014

Sweet room ...

... už jdu do finále! Ještě schází doladit detaily, ale už teď jsem spokojená :)
 
Krásný den mé milé :)
... děkuji za návštěvu ...
 








 
 

16 komentářů:

  1. Terezko, pokojíček je nádherný. Je úplně tak akorát růžový, nic přehnaného, moc se mi líbí.. Jsi šikulka:)
    Zdraví tě Petra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti jsem moc ráda, že se líbí! :) Děkuji

      Vymazat
  2. Terezko, krása veliká .... tvé princezničky mají úžasné království .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,
      moc Ti děkuju. Holky jsou opravdu nadšené a já taky :)

      Vymazat
  3. Krásné....
    a maličká je tak sladká. Připomíná mi naši Terinku, když byla takhle maličká ♥
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný! Holčičkám přeji pěkné hrátky a nádherné snění (nejen v noci) :o) Štěpka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj terezko, pokojíček je nádherný a je vidět ,že se princeznám líbí a to je nejdůležitější.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné holčičí království.
    Jana

    OdpovědětVymazat