sobota 27. září 2014

PODZIMNÍ GIVEAWAY - Star warm grey od GG !

... mám pro Vás další GA o nádhernou hvězdičkovou sadu v hodnotě cca 650,-kč !!!
 
  • mini dózička
  • latte cup
  • látkový ubrousek
Vše z krásné kolekce od Green Gate - STAR WARM GREY

Jak se můžete zúčastnit?
 
 
... a čekejte na losování, které proběhne 15.10.2014 v pravé poledne :)
 
Hodně štěstí!!!

98 komentářů:

  1. Vypadá to, že jsem první :) Přenádherná giveaway, držím si pěsti!!!
    A sdílím i na FB.
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, minulou GA vyhrála první soutěžící, tak třeba se na Tebe štěstí usměje :)

      Děkuji za účast, T.

      Vymazat
  2. Jako vždy krása. Tvé levandulové království mě vždycky okouzlí :3
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hvězdičky, hvězdičky, hvězdičkyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!! Tak tentokrát už to prostě musí vyjít :-D Děkuji za další soutěž!!
    JanaBendova87@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hvězdičková Jani :) Držím pěsti! :) T.

      Vymazat
    2. Teď mi tak docvaklo, že patnáctého v poledne bude mít moje holčička přesně 4 měsíce :-D No to by v tom byl čert, aby mi to nepřineslo štěstí :-D

      Vymazat
  4. To je krasne, to bych si moc prala :) Dekuju za Vase souteze. Hezky den,Evka P.(sallebra@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů,,, hvězdičky krásné.. už dlouho si přeji mít tyhle krásné sady doma ,kéž by se na mě usmálo štěstí .
    Terezko,mám ráda tvůj blog a děkuji za soutěž.
    Petra
    petra.kodlova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro,
      jsem ráda, že se Ti GA líbí! Ty jsi nejvěrnější návštěvnice!!! :D Ty by sis ji zasloužila nejvíc! :)
      Držím pěstiiii, T.

      Vymazat
    2. Až teď to čtu a moc mě to těší :)
      Krásný slunečný den..
      P.

      Vymazat
  6. Hanka Francová27. září 2014 14:10

    Krásné věcičky........moc ráda sem chodím nakukovat......je to pro mě RELAX !!!
    Zdravím. Hanka
    hana.ulrichova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná sada.
    andyavonvolny.cz

    OdpovědětVymazat
  8. už se mi o tom sní Bekynko vylosuj mě :D L+P Terezko opět luxus :) lucie.r959@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. když vyhraju daruji ženušce P+L :) sachapatrik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patriku super komentář :D
      Tak to má být! A děkuji i za pánskou účast! Těší mě to!!!

      Vymazat
  10. Ráda k Tobě chodím na inspiraci a pohlazení na duši, Děkuji. verkasklenarova@seznam.cz
    Pěkné podzimní dny plné sluníčka. Věrka

    OdpovědětVymazat
  11. beautiful <3 ivetafojtikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Terezko,už jsem ti to psala jsi moje každodenní ranní kafíčko spolu s dalšími krásnými blogy.Díky za něAlena
    pojeali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. O takúto krásu sa musím zapojiť aj ja :) ďakujem za možnosť pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  14. Tudo novo por aqui Tereza??Parabéns ficou lindo.Bom domingo.Valéria.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky zkusim stesti... Dekuji za krasnou GA a preji krasne dny! Iveta
    iveta-kostalova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Opět krásná GA :-) tak taky zkusím štěstí. :-) grabcovaj@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. na váš blog jsem zabloudila náhodou a už tu sedím hodinu a pořád se kochám a dlouho ještě asi budu, nádhera :-) a taky zkusím štěstí, i když jsem ještě nikdy nic nevyhrála (ale vlastně jo vyhrála jsem 2 krásné děti a super manžu :-) ) jaja.kostelnikova@seznam.cz Krásnou sluníčkovou neděli Jája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jájo, krásně jste to napsala! Máte to nejdůležitější :)

      Držím pěsti a přeji krásný podvečer, T.

      Vymazat
  18. Zdravím,
    Krásná GA..ráda zkusím také štěstí.Soutěžícím přeji hodně štěstí. Zuzka bogatinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko díky!
      Tak snad se na Vás usměje :)
      Krásný den, T.

      Vymazat
  19. jako vždy nadhera Teri,ja už jednou vyhrala..tak třeba se štesti zase trefi na mě..a pokud ne budu se tvoji strankou aspon kochat.nadherne papap Bsvetlana@seznam.cz světluš

    OdpovědětVymazat
  20. Ja chci sedou! :) svobodovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Provence a levandule.... moje srdeční záležitost <3 :-) stichova.jana.1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani tak to jedeme na stejné vlně :)

      Hodně štěstí :)

      Vymazat
  22. Terezko....hvězdičky a GG mám moc ráda a tak zkusím své štěstí.......vankja2@seznam.cz
    Pohodové podzimní dny, Jana

    OdpovědětVymazat
  23. Terezko, je vidět, že máte design v krvi.To půjde ještě dál, uvidíte....Bylo by fajn a inspirující, mít kousek vašeho stylu doma.Budu se těšit, že to třeba vyjde!
    erika.suvova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů Eri, děkuji moc, se až červenám! :)

      Mějte se krásně a držím pěsti! T.

      Vymazat
  24. Krásné kousky....také bych alespoň jeden chtěla mít doma....tak zkoušim dajkaaaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Jé, máte krásný blog, jsem ráda, že jsem na něj narazila:) Helena, YellaB@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Teri, máš krásný blog...děkuji za inspirace :) Jana
    jeky.kubikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný blog, děkuji.A lákavá soutěž. Gábina
    s.bright@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Dobré ránko, Terezko,
    tak přesně tenhle motiv mám vyhlídnutý pro vánoční atmosféru... :o) Hvězdičky pro mně, puntíky pro toho mého.
    Přeji hezké babí léto! Štěpka, balkova.s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem se trefila do vkusu :)
      Tak přeji hodně štěstí!!

      Vymazat
  29. Těším se, že to třeba vyjde! Marcela
    marcela.drabkova@gmail.com
    http://living-arms.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se na Vás usměje štěstí :)
      Hezký podzim ... T.

      Vymazat
  30. Terezko téééda tomu se nedá odolat...zkusím štěstí i já. Zdraví Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti jsem moc ráda že se líbí :)
      Přeji štěstí!!!!!

      Vymazat
  31. Moc pěkná GA. Zkusím štěstí i já a zároveň Tě zvu na GA k mé dcerce
    http://slunickocarolinka.blogspot.cz/2014/09/cesta-za-usmevem-giveaway.html

    Věrka a Carolinka

    OdpovědětVymazat
  32. Uzasny blok! :-) Rada se inspiruji..Nikola
    nina89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Teri, tomu nejde odolat, podmínky splněny ......:o):o).o) Marki

    OdpovědětVymazat
  34. Terezko vyzkouším štěstí, podmínky jsem splnila :o), tak pěkný den Maryša :o)

    OdpovědětVymazat
  35. krasny blog, podminky splneny Petra

    OdpovědětVymazat
  36. Nádherný blog :-) zkusím stěstí, hvězdičky zbožňuji :-) jitka.hrusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. ..krásný blog, denně na něm brouzdám. Ke hvězdičkám mám z loňska běhoun:-)), ten neomrzí. Přeji hodně štěstí, spoustu fajn lidí kolem sebe a stále nové inspirace. Ida
    dobesovaida@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ido, moc Vám děkuji, těší mě to!
      Držím pěsti. T.

      Vymazat
  38. Terezko, krásný blog a nádherná Giveaway.Velice ráda jsem "olajkovala" na facebooku a zapojila se mezi pravidelné čtenáře blogu..Zkusím tedy štěstí.. můj email : j.fejfusova@seznam.cz..Měj se moc krásně, nádherné podzimní dny a můžeš zkusit ještě do zítřka štěstí i u mně ..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji,
      bohužel jsem Tvoji GA už nestihla, ale nakouknu moc ráda! Přeji Ti hezké dny a držím pěsti :)

      Vymazat
  39. Nádherná sada, uplně cítím vůni kávy a to jak ten hrneček hřeje do rukou po podziní procházce... Krása :-)
    Michaela
    (michaela.solarova@ilinky.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, díky za pěkný komentář!
      Měj se hezky, T.

      Vymazat
  40. Takovou krásu bych si schovala na Vánoce. Abych se měla na co těšit. Jako malé děcko :-) Alí (AlenaChovancova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) To je hezký nápad !
      Krásný večer, T.

      Vymazat
  41. Prostě nádhera :o))) Stále se mám čím kochat a inspirovat :o)) Přeji stále plno elánu a skvělých nápadů..
    Marťa

    martinapodhorska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti,
      ani nevíš, jak mě to těší, že chodíš nakukovat! Děkuji! I za účast :)
      Držím pěsti, pozdravuj doma :-*
      T.

      Vymazat
  42. Krásné kousky od GG.Jsem fanynka všeho pěkného,tudíž i vašeho blogu,FB a GG. Katka :-)
    kat.machackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Terezko:-) Zdravím vás, přeji hodně zdraví a lásky celé vaší rodině. Mám to štěstí, že mám také krásný vztah, úžasné děti - dva syny a milujícího manžela. Vdávala jsem se rok před vámi 1.6.2012. Zamilovala jsem se do vašeho blogu. Máme podobný vkus;-) Krásné pondělí z Olomouce - ester.sturmova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Esterko,
      děkuji moc! :)
      Přeji Vám jen vše dobré a hodně štěstí! :)
      Mějte se moc hezky, T.

      Vymazat
  44. Milá Terezko, Váš blog je pohlazení na duši, krásné věci -Děkuji
    Přeji Vám pevné zdraví a štěstí. Hana Š. (hana.sulajova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani já Vám moc děkuji.
      Mějte se krásně a hodně štěstí! :)

      Vymazat
  45. Luxusní, jako vždy, Terez :-)

    Ještě odhlasuji pro blogerku roku :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Máte moc pěkný blog, moc ráda sem nakukuju. Výhra je lákavá, tak zkusím štěstí :-) Vilma (Willhell@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  47. Dobrý den Tereez,Váš blog jsem oběvila teprve minulý týden tak ho ještě nemam celý prokouknutý.Máte krásnou rodinku a moc hezký domov. Přeji hezký den........Také zkusim své štěstí snad to ještě stihnu
    kokejlova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, děkuji moc za slova chvály :)
      Jasně, že stihnete, jste zařazená do slosování :)
      Díky! Tereez

      Vymazat