středa 24. září 2014

Piknik ?

... proč ne! Dnes je nádherně a tak toho jdeme využít.
Konečně můžu "provětrat" můj vysněný narozeninový dárek ...  piknikový koš ... naplnila jsem ho zdravými i méně zdravými dobrotami :) , deku a přikrývku s sebou, to kdyby se ochladilo a ... jdeme na to!  
 
Krásný den Vám všem!
 





 

12 komentářů:

  1. A cor lavanda em sua casa é sempre bem vinda Tereza. Beijo.Valéria.

    OdpovědětVymazat
  2. doufám, že jste si pikniku a hezkého počasí řádně užili... :o) Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpko ano, dnes už je zase zamračeno :(

      Krásný zbytek dne a víkend :)

      Vymazat
  3. Terezko, na piknik jsi byla parádně připravená, doufám, že se vydařil.
    Měj se krásně . Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Terezko, tak jsem po delší době prošla tvé novinky v království a opět jsem se pokochala. Stále na vás holky myslím, jen jsem teď potřebovala nějaký čas jen pro sebe, protože se mi nemoc vrátila a já hledala cestu k uzdravení. Věřím, že jsem ji našla i když mě čeká hodně náročných dnů...ale určitě to zvládnu. Terezko, z hrníčku piju skoro každý den :-) Mějte se krásně holky zlatý a to samé platí i pro krále:-) Páááá. Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko!
      Tak moc mi to je líto. Jsi silná, jsi silná máma a ženská! Kdyby jsi cokoliv potřebovala, opravdu cokoliv, jsme tady pro Tebe. Zvládneš to všechno, musíš! Ať dáme konečně kafíčko, spolu, u levandulky :)
      Myslím na Tebe a posílám hodně síly.
      Zvládneš to! Filípkovi :-* Holky z "Levandulova" :)

      Vymazat
  5. Jé Terezko, to je krásný košíky a piknik byl určitě moc prima.
    hezkou sobotu Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera, hned bych vyrazila s vámi :)
    Petra

    OdpovědětVymazat