pondělí 29. září 2014

Nedělní večer ...

... v ponožkách ...
 
Muž mi odcestoval do teplých krajů, dcerky spí, jak šípkové Růženky, uklizeno, dokonce i na zítra navařeno!

Na obličeji mám cosi mazlavého, výrobci slibují, že do rána budu hezčí :) V pololehu listuju časopisem a piju "bílé" ... oblíbené "růžové" už totiž došlo ... :)
 
Není mi na té "mateřské" dobře???
 
Zdravím Vás z jižní Moravy ! :)
 
                                                                             Tereez
 


 

6 komentářů:

  1. Teri, krásně si tu mateřskou "dovolenou" užíváš, to je paráda.
    Pěkný podzimní den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Majko, tohle já ráda :)
      Tobě také krásný podzim, T.

      Vymazat
  2. :) az sem citim to teplo domova a tu pohodicku...:)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. :)
      Na tohle jsem expert :)

      Krásné podzimní dny Štěpko !

      Vymazat