pondělí 29. září 2014

Můj poklad ...

... tolik jsem si ho přála, až jsem ho dostala od manžela k výročí.
Je vyrobený přesně dle mých představ a doladěný stejným "kamínkem" jako na mém zásnubním prstýnku :)
 
... a co víc! Pro zlatníka prý není problém kdykoliv ještě jméno, dvě ... připsat ! :)
Na to se těším nejvíc! :)
 
Krásný den holky, T.
 

 

8 komentářů:

  1. Krása,krása-moc vám to přeji Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji moc, jste hodná.
      Krásné dny, T.

      Vymazat
  2. Teri, nádhera ..... odteď budeš jako Carrie v Sexu ve městě .... tvůj "pan Božský" je prostě božský !!!!pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) jsem spokojená :)

      Díky za návštěvu. Měj se hezky!

      Vymazat
  3. Terezko, aby za chvíli nebyl seznam jmen až na zem :-)

    Manžel je úžasný! :-)

    Silvie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Silvi, ještě se připíše jedno, maximálně dvě :) Doufám :)

      Děkuji!

      Vymazat
  4. Teri, to je krása, takhle můžeš mít svoje děti na krku napořád :)
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) no jo, to mě nenapadlo :)

      Pěkný večer :)

      Vymazat