úterý 2. září 2014

Malá ochutnávka ...

... nového pokojíčku pro naše princezny ...
 
Zdravím Vás po prázdninách plných výletů, dětí, radosti, ale i křiku :)
Dnes už si konečně můžu užít dopoledne v klidu s čajem a konečně mám čas na blog :)
 
Všem netrpělivým posílám opravdu jen pár obrázků z nového pokojíčku. Ještě ho ale čeká hodně změn ... tak ... račte dál :)



14 komentářů:

  1. Krásný....holčičky se budou mít! pěkný den, Štěpka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpko,
      děkuji za pochvalu, těší mě to :)

      Vymazat
  2. Terezko, pokojíček bude krásný , holčičky budou nadšené.
    Hezký den,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti díky,
      já doufám, že do Vánoc vše zvládnu udělat tak, jak mám v představách :)
      Krásný den. T.

      Vymazat
  3. Terezko pokojíček je nádherný!!! Holčičky se v něm musí citit jako dvě princezny!! :)
    Přeji hezký den, Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reny děkuji,
      snad se jim brzy neomrzí :)
      Přeji krásný den, T.

      Vymazat
  4. Terezko, pokojíček je opravdu pro princezny, to mají holčičky radost. S dovolením zkopíruju vlaječky a ušiju je vnučkám do pokojíčků. Děkuji a pěkný den přeje Maryša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary,
      jasně, jen šijte! Já taky šila podle inspirace :)
      Krásný den, T.

      Vymazat
  5. Terezko, pokojíček pro holčičky je nádherný a určitě se jim moc líbí.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko,holky musí být nadšené :o))
    Ať se daří i nadále.
    Jana

    OdpovědětVymazat