neděle 28. září 2014

Lace warm grey ...

... i já mám svou oblíbenou sadu z GG :)
Pomalu začínám se sbírkou ...
 
... mám v plánu ji doplnit i jinou šedou kolekcí ... 
 
Líbí se mi kombinace šedé, bílé, lila a krajky ...


8 komentářů:

  1. Šedá a fialová jsou taky moje nej barvy :-) Ale já teda jedu ve hvězdičkách :-) Každopádně tady ta krajková kolekce je dokonalá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani to je :)
      Láska na první pohled to byla :)
      Hvězdičkovou mám od GG pouze utěrku :) A nádobí se do ní utírat NESMÍ! :)
      Krásnou neděli ...

      Vymazat
  2. Krásně sladěné..
    Petra

    OdpovědětVymazat
  3. Tato řada od GG je nádherná a má oblíbená.Jsou to nadčasové kousky,já je mám doplněné o bílý porcelán a je z toho nádherný jídelní servis.Doporučuji ještě Nanna warm a Spot beige.Přeji pěkný den
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko díky za tip, už po nich pokukuju :)

      Měj se krásně, Tereez

      Vymazat
  4. Udělala jste si hezkou radost... :o) Taky budu muset začít..Vánoce se blíží :o) Mějte se prímově, Štěpka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ideální vánoční dárek pro maminky :)

      Už vybírám další :)

      Vymazat