pondělí 29. září 2014

KAFE Ehrenhaft ...

... v našem městečku nová kavárna s nádechem francouzského stylu.
Moc pěkná, útulná, nabízí domácí moučníky a hlavně!
I domácí levandulovou limonádu :)
 
Vede k ní krásná úzká ulička, uvnitř se pokocháte spoustou lucerniček různých tvarů a velikostí, svíček a dobového nábytku ... 
 
Jedinou výtku však mám ... chyběla mi k poslechu stylová hudba ... tak třeba příště :)





8 komentářů:

  1. Už jsem se domlouvala s Luckou RoubalovoŠáchovou, že tam všechny 3 zajdeme a že nám popovídá o svatbě :-) už se těšííím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to bych byla moc ráda, to je skvělý nápad! Domluvte datum a čas a já se přidám :)

      Vymazat
  2. Tak ta vypadá nádherně. Domácí levandulovou limonádu jsem zkoušela dělat nedávno a chutnala celkem obstojně, ale věřím, že ji měli vynikající.

    OdpovědětVymazat
  3. Holky doluvíme se co nejdříve a vyrazíme na levandulkové pitivo :D Lucie Š.

    OdpovědětVymazat
  4. ...krásné fotky...přeji nádherný podzim...Věrka

    OdpovědětVymazat