úterý 19. srpna 2014

Sovičková párty ...

... naše malá kamarádka slavila druhé narozeniny ...
 
Strávili jsme v Praze krásný týden plný narozeninových příprav, radosti, smíchu, dětí, výletů ...
 
Charlottko Ello, ještě jednou Ti chceme popřát zdraví a lásku ... nejen od Tvých úžasných rodičů ...
Měj stále úsměv na tváři a ať Tvé očka pořád radostí září !
 
Párty byla sladká, nejen barevně ... Maminka Charlottky si dala opravdu velkou práci s pečením a výzdobou ... jsem moc ráda, že jsem mohla pomáhat ...
 
*HAPPY BIRTHDAY*









5 komentářů:

  1. Ohhhh děkuejem...ale musím podotknout že bez TVÉ pomoci by ta párty takhle nedopadla! Byla jsem ve skluzu s časem ale spolu jsme to zvládli levou zadní! ZME TÝM!!! Děkuji moc, týden s vámi byl úžasný!!! Nemůžu si zvyknout na ten klid tady....Je mi smutno! Stačí zavolat a jedu na vlak!!!!!!!!!! :) Mám vás ráda !!! MOC !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky !!!!!!

      Věřím, že se brzy zase sejdeme! Naplánujeme ten Slavkov a tam se domluvíme. Mějte se hezky rodinko :-*

      Vymazat
  2. To je nádhera!!! moc povedené , úplně se mi sbíhají sliny na ty dobroty :)
    Jste šikulky a oslavenkyně musela být nadšená :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Peti, vše proběhlo podle představ, nadšení bylo veliké :)

      Vymazat