úterý 5. srpna 2014

" Levandulové království " večer ...

... bývá většinou s knihou nebo s filmem ... nikdy, opravdu nikdy nesmí chybět zapálené svíčky ... přijde mi to něžně romantické a uklidňující ... a to já mám ráda :)
... dobré víno není také vyjímkou :)
 
Dopřáváte si i Vy klidné večery?





9 komentářů:

  1. Luz de velas também ser romântico.Feliz Quarta amiga.Valéria.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani ne .... na telku skoro nekoukám, na knihu bych při svíčkách neviděla, a víno nepiju:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Ajko, posviť si lampičkou a otevři si pivo :)
      Měj se krásně :) T.

      Vymazat
  3. U Vás se mi bude líbit... <3 :o) už jste v oblíbených. hezký den, Štěpka

    OdpovědětVymazat
  4. Hanka Francová6. srpna 2014 11:06

    Terezko, nádherná romantika ....... také se vždy těším na večer, na ten klid, kdy dětičky ulehnou :o) Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vím, o čem mluvíš :)
      Krásný večer, T.

      Vymazat
  5. Miluju svíčky a romantiku :) takže za mě velké +
    U tebe je nádherně..
    Petra

    OdpovědětVymazat