sobota 2. srpna 2014

Francouzská kuchyně ...

... nebo spíše kuchyňka ...
... dnes ráno na princezny čekalo překvapení. Dříve červenou kuchyňku po Nicollce jsem natřela a docílila jsem snad ?! vzhled kuchyňky z Provence :)
Stojí hned vedle té mojí "velké kuchyně" , to aby jsme vařily pěkně spolu. 
Holky si teď připadají velice důležité a obchází nás se samými "dobrotami" :)
Dnes už jsem měla "3 pressa, 2 latte, 1 mojito a crepés" ...
... a stejně se mi chce pořád spát :) Natírala jsem dlouho do noci ... 




15 komentářů:

  1. Terezko, kuchyňka se moc povedla ,jsi šikulka a holčičky musí být nadšené :)

    Krásný víkend ...
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná kuchyňka, holky musí mít velkou radost!
    Krásný víkend, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, Terez, to je miloučká kuchňka, holčičky měly krásné překvapení!!
    Jsi šikulka!!
    hezký víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Que delicia brincar de casinha.Beijo menias.Valéria.

    OdpovědětVymazat
  5. Teri, nádherná kuchyňka ..... a určitě i parádní překvapení ....Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Terezko, kuchyňka je nádherná !!! Princeznám udělala určitě velkou radost .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  7. tak tohle je ovšem nádhera :-) jak přijedete z dovolené, vyprošuji si kávu z téhle kuchyňky :-) :-*

    OdpovědětVymazat
  8. opravdu povedené dílko (y) být tak znovu malá a hrát si... hezký den, Štěpka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Štěpko. :)
      Také bych se hned vrátila o "pár" let zpět :)

      Vymazat