pátek 1. srpna 2014

Barevné odpoledne ...

... protože je u nás počasí ne moc typicky letní, včera jsme měli tvořivou náladu ...
Nejdřív jsme si "zadělali těsto" na výrobu ručního papíru ... na návod jsem narazila u Monči "z kopečku" ...
... dnes je papír ve fázi sušení, snad se potom bude s čím pochlubit :)
 
Potom chytly princezny štětce do ruky, pozůstatky temper ze školního výtvarného pytlíku a tvořilo se dál !
 
Bekynka nám doslova vyčarovala svůj první temperový obraz :) Už je schovaný v "památkových pokladech" :)
 
Nicollka dostala od babičky obrázkový anglický slovník a tak biflujeme slovíčka, tentokrát to byly barvičky ... udělala si pomůcku, která jí visí nad postýlkou a prý každý večer před spaním, si je bude opakovat. Jen aby jí to nadšení vydrželo ... :)
Před očima se nám mění ve velkou slečnu. Dnes mě poprosila, abych jí udělala její půlku pokojíčku víc "dospěláckou" :) Tak hned jak se Bíbí vzbudí z poledního spánku, jdeme na to! Ven stejně nemůžeme, zase prší :(
 


 
 


5 komentářů:

  1. Holky moje, vy jste šikovné, všechny 3 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      Jani, musíme domluvit tu kávu!
      Pořád na to myslím. Máme před sebou ještě jednu dovču, tak snad to ještě do konce prázdnin stihneme :)

      Vymazat
  2. Terezko,
    to je krásné tvořeníčko!!
    jsem zvědavá na Váš papír!!!!
    Krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jary díky,
      Já jsem taky zvědavá :)
      Snad to bude k pofocení :P

      Vymazat
  3. Ahoj Terezko, pěkně malujete a princezny se hezky zabaví, když nemůžou jít ven.Jsem moc zvědavá na Váš papír.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat