neděle 27. července 2014

Závan Provence ...

... v Jeseníkách ...
 
... Letošní dovolenou jsme strávili v krásné přírodě mezi Červenohorským sedlem a Pradědem, těsně pod horní nádrží vodní elektrárny Dlouhé stráně ...
v Koutech nad Desnou ...
 
Dovolená to byla opravdu moc pěkná, s dětma místy vysilující :) ale i tak můžu říct, že jsem spokojená, navštívili jsme několik památek, hradů, zámků ... pár Vám jich představím v dalších příspěvcích :)
 
Při jedné podvečerní procházce jsme narazili na úžasný areál s hotelem.
Opravdu jako v Provence, foťák jsem nepustila z ruky :)
Nádherná romantická stavba s přilehlou jízdárnou a krásným výhledem. Jako z pohádky!













8 komentářů:

  1. jéé, to je krásné místo...
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je Peti, opravdu nádherné! Hned bych se stěhovala :)

      Vymazat
  2. Pááni .... dovedu si představit že bych tam bydlela:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko ahoj!
      Já taky :) Byla jsem z toho úplně omámená :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Mony,
      naprosto souhlasím :)
      Krásný nedělní večer,
      Tereez

      Vymazat
  4. Terezko, krásné místo, ale v zimě tam musí být sněhu! kdo by to uklízel?
    nejhezčí fotečka je ta s vaší malou modelkou...
    Dovolené v Jeseníkách dlouho patří mezi mé oblíbené...zdravím Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,
      také Vás zdravím! S tím odklízením sněhu máte pravdu, ale já bych se klidně obětovala :D
      Krásný večer, T.

      Vymazat