pondělí 14. července 2014

Šatičky ...

... pro malé holčičky ... :)
 
Zůstalo mi tady ještě pár klubíček z přehozu ... akorát na šatičky pro tu naši nejmenší ...
 
Dva dny jsem strávila s háčkem v křesle a ještě minimálně dva dny mě budou bolet záda :)
Ale za tu parádu to stojí ! :)
 
KRÁSNÝ DEN, T.
 



 
... návod bohužel nemám ... všechno háčkuju "od oka a z hlavy" ... ale pokud to zvládnu já, tak Vy určitě taky! :)
 
 

12 komentářů:

  1. Terezko,šatičky jsou nádherné. Obdivuji ruční práce,ještě bez návodu,pro mě je to španělská vesnice...
    Krásný den.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti díky,
      já začala háčkovat před necelým rokem a hodně mě to baví :)
      Hezký večer a děkuji Ti za návštěvu, Tereez

      Vymazat
  2. No ty jsou krásné!! A modelka nemá chybu :)!!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Terezko, šatičky pro malou princeznu jsou nádherné !!!Moc jí sluší, je miloučká !!!
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda Jani, že pravidelně kukáš :)
      Děkuji!
      Krásný zbytek večera, T.

      Vymazat
  4. Terezko, moc roztomilá malá parádnice..........
    Hezké letní dny mějte.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Terezko, šatičky princezně sluší, malá parádnice pózuje mamince , moc pěkné a jednoduché..... Pěkné sluníčkové dny přeje Maryša :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko, nádherné šatičky !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki,
      děkuji za pochvalu a za návštěvu! :) Krásné léto :-*

      Vymazat