středa 16. července 2014

S elegancí ...

... z dob našich babiček ...
 
Není tomu dávno, co jsem po dlouhé době zavítala do "sekáče" ... Neodolala jsem krásnému krajkovému povlaku na polštář, dokonce i s monogramem ... za úžasných 10,-kč !Miluju tyhle nákupy :)
 
Včera večer na něj přišla řada ...
Z jedné části jsem ušila Bekynce polštářek s její teď tak oblíbeným prasátkem Peppa ...
Z druhé ... prostírku ... třeba pod kávu ...
 
Ať žíjí "recy-věci" :)



 
 

8 komentářů:

  1. terezko, moc hezké a s hrníčkem jak to krásně ladí...
    Taky se mi začínají líbit staré věci nad kterýma jsem ještě nedávno ohrnovala nos..
    Krásný zbytek dne:)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti jj, mají své kouzlo :)
      Měj se krásně, T.

      Vymazat
  2. To bola super vychytávka a úžasne ladí so vzorkou na hrnčeku :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko, prostírka je parádní a hezky ladí s hrníčkem. Taky občas zavítám do sekáče, mám ráda staré věci, mají své kouzlo.
    Máš pěknou kuchyňku.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera! Skvělý kup, moc se mi líbí!
    Eva

    OdpovědětVymazat