čtvrtek 10. července 2014

PRÁZDNINOVÁ GIVEAWAY ...

... je tady! :)
Na Facebookových stránkách jste svými komentáři rozhodli, že výhrou v GA bude
 
DÁRKOVÝ POUKAZ NA BYTOVÉ DOPLŇKY V HODNOTĚ 500,-KČ ...
 
v mém oblíbeném obchůdku
 
... podmínkou je ...
♥  být fanouškem buď na FB nebo na BLOGU ... do komentáře napište, pod jakým jménem ...
♥  napsat do komentáře pod tento příspěvek Váš e-mail ... ráda si přečtu i krátký vzkaz :)
 
Losovat budeme v den mých narozenin :) ... 11.srpna v pravé poledne.
 
Přeji hodně štěstí a krásné léto! Tereez
 
               

37 komentářů:

  1. Jsem ráda, že v levandulovém království nemají bloggové prázdniny. :)
    A dokonce je pro nás připravená soutěž, paráda. Díky za ni.

    Posílám fialové pozdravy,
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti díky, jsem ráda, že jsi ráda :)
      Držím pěsti!

      Vymazat
  2. Terezko, jsem vaší čtenářkou tady i na fb, hrozně moc ráda k vám nahlížím a vaše bydlení a vše kolem je moc pěkné...
    na Fb jsem Petra Kodlová..
    petra.kodlova@seznam.cz

    Mějte krásný den ,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti díky!
      Vážím si "Tvojí" ..? (bylo by na čase si potykat :) ) pravidelné návštěvy. Držím pěsti a přeji krásný den, T.

      Vymazat
    2. Terez, tykání přijímám:)
      ahoj,
      P.

      Vymazat
  3. Terezko fialkova je barva nase fanousci jsme vsichni levandulkova je nejlepsi :-) a chci vyhrat ale to chceme vsichni co te obdivujeme klobouk dolu :-) preji pekny den :-)
    Lucie.r959@seznam

    OdpovědětVymazat
  4. opět super,vše co dělaš je nadherne,jde vidět že to je laska bna cely život - levandule :-)) a soutěž je pěkne zpestřeni Světluš bsvetlana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světli, děkuji!
      Jsem ráda, že nakukuješ.
      Měj se krásně a zdravím holky :-*

      Vymazat
  5. Abych pravdu řekla, tak bez levandule bych neznala tu nejhezčííííí a nejkrásnějí vůni :-)
    Děkujeme za Váš blog a fb :-)

    Peta Nunvarova
    nunynka6@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, jsem ráda, že jsem našla blok s touto voňavou kráskou. Těším se na Vaše další příspěvky. Mějte hezký den. Na FB jsem Evka Plánková (sallebra@centrum.cz). :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký den Terez, sleduji Vaše nádherné příspěvky na FB i tady na blogu, jako Hanka Francová.......pokaždé je přímo hltám a vždy se nedočkavě těším na další ! Krásné léto také Vám a celé rodině. Hanka
    (hana.ulrichova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Vám děkuji Hani, potěšila jste mě!
      Také Vám přeji krásné a slunečné léto, T.

      Vymazat
  8. Opět jsem se u Vás pokochala :o)) Princeznám i jejich mamince přeji krásné léto plné slunečních dní a pohody.
    Jana ( vitkova.ja@seznam.cz )

    OdpovědětVymazat
  9. Vše splňuji, přes GFC sleduji jako lenushenka a na FB jako Lenushenka Scrap.
    Váš blog je úžasný, těším se na každý nový příspěvek a na fotky!
    Krásné léto, Lenka
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím pěsti a děkuji Leni :)
      Krásné léto!

      Vymazat
  10. Terezko, krásné prázdniny celé rodince, užívejte si jeden druhého a díky ti moc za vše...u tebe si vždycky krásně odpočinu...ty jsi prostě máááá, levandulováááá:-)
    simona.simik@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      Simonko! DĚKUJI! Jsi zlatá... Taky si užívejte léto a pohodu! Filípkovi :-*
      T.

      Vymazat
  11. Terezko, pěkné prožívání prázdnin, váš blog se mi moc líbí, víte, že někdy s dovolením opisuji. Svůj blog nemám a na FB jsem Marie Hloušková. No a už se těším na další vaše příspěvky :O). hlouskovipv@seznam.cz Pěkný večer přeje Maryša :O)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryšo,
      děkuji moc, opisování mi nevadí, od toho blog je :) Jsem za to ráda, že můžu být i inspirací :)
      Mějte krásný týden a budu držet pěsti! T.

      Vymazat
  12. Děkuji za možnost přidat si na FB - jsem tam jako Kamila Menšíková.
    Chodím na Tvůj blog nakukovat, je tak jemný, inspirující a milý. Přeji ještě spoustu takových příspěvků, krásné, slunečné dny plné vůně levandule a díky za tu oázu klidu zde. Monika - kammen40@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Moniko, za tak milý komentář.
      Moc si toho vážím. Přeji krásné letní dny a hodně štěstí!
      Tereez

      Vymazat
  13. Příjemný a hezký blog, náhodně jsem na něj dnes narazila :-) na FB vás již také sleduji a přeji krásné levandulové léto :-)
    Eva (eopltova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Váš blog pohladí po duši, krásné příspěvky a obrázky, jste šikula. Je potěšující, že je spousta lidí(včetně Vás samozřejmě), kteří nejsou zahlcení moderními vymoženostmi a užívají krás přírody a toho, co nám nabízí a umí vše sladit- přeji hodně úspěchu a jen tak dál :) a krásné léto. Andrea (nechybovaA@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo děkuji!

      Držím pěsti, krásné léto, T.

      Vymazat
  15. Apropos je jeden z mých nejoblíbenějších obchodů, takže díky za tuto soutěž :-)
    Na Facebooku sleduju jako Jana Bendová :-)
    JanaBendova87@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem se trefila do vkusu :)
      Hodně štěstí!
      T.

      Vymazat
  16. Terezko, Provence je můj sen (druhý), doufám, že se tam brzy podíváme...teď mi bude stačit Váš blog :o) Těším se na další příspěvky a přeji hodně poskakujících písmenek ;o)
    FB: Štěpánka Bálková, balkova.s@seznam.cz
    Hezký den, Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko, moc děkuji za účast!
      Přeji hodně štěstí! T.

      Vymazat
  17. Moc hezký blog, přeji hezký den...:-)
    Tomas.martinek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tome, děkuji i za mužskou přízeň! Vážím si toho! T.

      Vymazat
  18. Terezko, kazdy prispevek je nadherny a originalni! Jen tak dal. Mas muj velky obdiv ;-) martina.hnidakova@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat