středa 9. července 2014

NiCOLL&REBECA ...

... panenky šité na míru :)
 
Miluji tyhle originální, jedinečné věci. Nakoukněte k mattece, budete zírat, co dokážou její ruce :)
 
Krásný večer, Tereez
 






 
 

12 komentářů:

  1. tery,porad premyslim, co lole k 1.narozeninám a napadla me latkova panenka.ale musí něco vydrzet :-) kouknu se, co všechno pani umi.mas nejaky link?dekuji.siki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Siki, díky za návštěvu! :)
      Odkaz je "tučně" napsaný v příspěvku. Paní šije opravdu skvosty ! Já se nemůžu vynadívat ! Jen jsou spíše dekorační. Já to brala tak, že udělám radost i sama sobě :) i holkám ... až do dospělosti. Mají je vystavené, sem tam si pohrají, už jsou ale oproti Lolince větší ... ale panenky jsou opravdu úchvatné! Přijeď si ochytat, mrknout :) Stojí za to!
      U Matekky jsem si objednala už více věcí a vždy naprostá spokojenost ... a hlavně! Splní dokonale přání záazníka.

      Snad si vybereš... Krásný večer a Lolince pusu! T.

      Vymazat
  2. Terezko, jsou nádherné !!!! Holky z nich budou určitě paf !!!!♥♥♥Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím... panenky už holkám zdobí pokojíček. Paf je z nich zatím každá návštěva a já :) Marki, děkuji za nakouknutí <3 Krásný zbytek večera, T.

      Vymazat
  3. Terezko, panenky jsou překrásné!!!! Já se chodím k mattece kochat často. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko,
      já jsem z její práce naprosto unešená!
      Krásné léto, T.

      Vymazat
  4. Ahoj Terezko, panenky jsou nádherné a holčičkám udělají určitě obrovskou radost !!!
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Ty si taky užívej sluníčka :)
      T.

      Vymazat
  5. Ahoj Terezko, já když panenky u Matteky viděla, tak jsem hned věděla, že jsou pro princezny:-) Jsou překrásné. Markétka je moc šikovná. Taky si u ní udělám radost:-) Pááá. Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, moc Tě zdravím!
      Matteka je velice šikovná, určitě neváhej. Já už vybírám další výrobky :D
      Krásný den, T.

      Vymazat