čtvrtek 31. července 2014

Dobrůtka k vínu ...

... nedávno jsem zahlédla na internetu
 (bohužel si nemůžu vzpomenout, kde přesně :(  ) 
inspiraci na slané tyčinky z listového těsta ...
 
... jsou jednoduché, rychlé a pro neohlášenou návštěvu to pravé ! A nejen pro ni. My jsme si je dnes upekli k večernímu filmu a oblíbenému růžovému vínu :)
 
Listové těsto rozválíme na tenký plát, položíme na něj tvrdý sýr, slaninu ... cokoliv Vás napadne a "co dům dá" :)
Rádýlkem rozkrájíme na tyčinky, které zkroutíme. Položíme na pečící papír a upečeme při cca 200 stupních ...
 
 
*BON APPETIT *
 



 

9 komentářů:

  1. Terezko...to vypadá moc dobře.
    Díky za jednoduchý tip.
    Hezký večer, Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Terezko, tyčinky vypadají báječně. Takhle jsem je ještě nezkoušela, dělala jsem jen ty jednoduché.
    děkuji za inspiraci.
    Měj se krásně a přeji prima víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Terezko, tyčinky vypadají báječně. Takhle jsem je ještě nedělala. Dělala jsem jen ty jednoduché.
    Děkuji za inspiraci.
    Měj se krásně a přeji prima víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Teri, vypadají úžasně ......děkuju za inspiraci, já dělám jen rovné a sypu je kmínem, sýrem nebo sezamem .... ty tvoje "kroucené se slaninkou" určitě vyzkouším ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty "obyčejné" dělávám taky. Ovšem tyhle se slaninkou!!!!! :) :P

      Hezký víkend

      Vymazat
  5. Terez!!
    To je mňamka!! Vyzkouším!! :)))
    Jarka

    OdpovědětVymazat