pátek 11. července 2014

Dnes ...

... odpočívám. Tohle deštivé počasí létu vůbec nesluší. Holky zlobí, z kuchyně se na mě směje hora neumytého nádobí, v obýváku se mi povaluje koš prádla, které čeká na poskládání a roztřídění do skříní ...na poličkách si můžu prstem malovat v prachu ... máte to někdy taky tak? Dnes mě nic nerozhází, svou odpolední kávičku si neodpustím :) Pak se tady na to všechno vrhnu! :)
 
Hezký den, od nás ... T.


 

18 komentářů:

  1. Mame to doma uplne stejne terezko jen ten zakusecek nam chybi deles mi chute :-) lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, ten jsem naštěstí napekla včera večer :)
      Díky za povzbuzení ..
      Krásný zbytek dne, T.

      Vymazat
  2. Terezko, u nás ( v Plzni ) sice neprší,ale letní počasí to teda neni.. já se odpoledne chystám ke kamarádce tak jsem se těšila,že posedíme venku a prd,asi budeme rády uvnitř...
    Někdy to tak mívam taky,že se mi do ničeho nechce,neni nálada,, doma sice mam momentálně uklizeno, vyžehleno,popíjim čaj a relaxuju u počítače...

    Ten dortík vypaá lákavě,škoda,že si nemůžu dát ..
    Hezký víkend,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za povzbuzení :)

      Já se na to jdu zrovna vrhnout ... usnula jsem s Rebinkou - ani káva nepomohla :) :)

      Užívej si odpoledne s kámošku! Pá T.

      Vymazat
  3. Krásně si vychutnej kávičku. Já to tak taky občas mám, ale někdy se řídím heslem : "leží prach,lehnu si taky" :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jani, do toho všeho jsem usnula s Rebecou :)
      Takže teď jdu na to ! :)

      Vymazat
  4. I u nás je to momentálně tak a je mi to šumafuk :-).Takže buďte klidně v pohodě,nejste sama :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky..
      Jsem ráda, že v tom "nejedu" sama :)
      Krásný den, T.

      Vymazat
  5. Jojo, a vůbec mě to nerozhází:-))) U nás se tedy extrémně práší. Obdivuju, že má někdo bílý nábytek a v kuchyni nádobí v policích.... To já bych musela třikrát denně utírat, fakt hrůza:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Terezko, co chodím do práce, tak mi práce stojí celý týden:-)) Ale vůbec se s tím nestresuju... Prostě až budu mít čas a chuť, tak uklidím. Vnímám důležitější věci kolem sebe, než je nepořádek:-)) Máš krásnou pohodičku v křesílku.. Páááá. Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi,
      máš pravdu, jsou důležitější věci kolem nás!
      Měj se krásně a užij si víkend s rodinkou!

      Vymazat
  7. TEREZKO, MOC HEZKÉ ODPOČÍVÁNÍ.
    MĚJ PĚKNÉ LÉTO.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  8. uplne ako ty to mám :DDDDD a mám aj koláčik, ja ho mám zo svadby, ale ani po káve sa do toho nepustím ,lebo sme tancovali do štvrtej ráno a tak dospávam ,robota nie je zajac ...neutećie :D pa E.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eriko, zdravím :)
      Pěkně jsi to napsala :)
      Přeji Ti krásný týden a celé léto! T.

      Vymazat
  9. Ahoj Terezko, to víš, že to mám taky tak. Občas je potřeba vypnout....a ono to neuteče a počká to na nás. Jsou důležitější věci, třeba ten, že si v klidu vychutnáš kávičku s dortíkem .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, "kápla" jsi na to :)
      Díky za povzbuzení. Měj krásné dny, zdravím z moravy, T.

      Vymazat