středa 9. července 2014

Čas prázdnin ...

... je u nás nějaký hektický. Rána jsou moc pěkná, nikam nespěcháme a máme čas v klidu posnídat, potom ale nastává boj.
Bekynka by chtěla být v bazénu klidně celý den, Nicollka by jezdila po výletech, běhala s kamarádkama po hřišti ... a tak domlouváme kompromisy ... někdy to jde horko-těžko ...
Jsem vyčerpaná, uběhaná, ale šťastná, že ty kočky mám :)
 
Klobouk dolů Všem pracujícím rodičům ... a jejich umění skloubit prázdniny, děti a práci dohromady!
 
Dnes je u nás "pod mrakem" tak si hrajeme doma a já mám čas se konečně věnovat domácnosti :)
 
A musím nás pochválit, konečně jsme přetřídili hračky, se kterýma se u nás už nikdo nehraje ! :)
 
Včera večer jsem ze zbylých bílků udělala pusinky ... nabídněte si :)




8 komentářů:

  1. Terezko,
    přeji krásný prázdninový čas- ať už v bazénku nebo na výletech!!! :)
    Pusinky vypadají lákavě!!!
    mějte se krásně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Olá Tereza,férias tudo de bom.Preciso descobrir como se chama esse cinza que você mistura ao lavanda em seus projetos,até no croche.Feliz quinta.Valéria.(Brasil).

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Terezko náhodou jsem objevila Tvůj úžasný blog a nemohu jinak než se k Tobě stále vracet.Jsi úžasně kreativní a šikovná je u Tebe krásně, a jsi bezvadná žena a hlavně maminka, moc Ti fandím a ráda se budu vracet! Krásně levandulová! Přeji sluníčkové léto! Luďka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tak krásný komentář a milou návštěvu! Moc mě to těší. Přeji krásné léto, Tereez

      Vymazat
  4. Jé, levandulové pusinky, báječný nápad:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, musíš je vyzkoušet! :) Krásný večer, T.

      Vymazat
  5. Terezko, moc přeji ať se Ti vše podaří skloubit ke spokojenosti holčiček i Tvé.
    Pusinky vypadají báječně.

    OdpovědětVymazat