neděle 1. června 2014

Vítězkou se stává ...

 
Blahopřejeme !!!
 
Moc děkuji Všem zúčastněným, vážím si Vaší přízně ...
 
Losovat měla princezna Nicoll, ale přenechala tuto "funkci" mladší sestře, prý aby to bylo spravedlivé ... 
"Ale příště budu losovat zase já!" :)
Už teď se těším na "příště" ...
 





 
Krásnou neděli z Provence, T.
 

7 komentářů:

  1. Krásnou neděli i vám,Terezko :)
    vítězce gratuluji a tiše závidím,škoda,že se štěstí neusmálo na mě:)
    Rebečce to moc sluší,má nádherné šatičky..
    Mějte se moc hezky,
    hezký den,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, mám strašnou radost, vůbec by mě nenapadlo, že vyhraji. Mé velké poděkování patří i malé princezně !!! Ještě jednou moooc děkuji.
    Princezně to velmi sluší, je malé sluníčko.
    Měj se krásně!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      jsem tááák ráda, že Tě to potěšilo. To já i Rebeca děkujeme :)
      Měj se krásně a zítra odesíláme! :) T.

      Vymazat
  3. Moc gratuluji vítězce...A Bekynka je naprosto úžasnááááá:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Terezko, ta vaše malá se tváří jako profík, je to ztělesnění roztomilosti, jak jste toho dosáhla?aby se tak nádherně tvářila do objektivu?
    gratuluji vítězce, Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko,
      Celá "akce -losování" trvala všeho všudy 1 minutu :) Musím být vždycky rychlá a jen "cvakám" :)
      Krásný den, T.

      Vymazat