neděle 15. června 2014

Věneček z levandule ...

... mám za sebou další sklizeň ... a protože mi nějaká "dobrá duše" ukradla ze dveří věneček, hned jsem ji zužitkovala :)
 
Užijte si nedělní odpoledne s úsměvem :) T.
 
 




 

8 komentářů:

  1. I love lavanda.Gostei do esmalte lavanda :)).Feliz domingo T.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám na balkoně jeden květník s levandulí teprve týden, tak jsem si z vašich stránek představila tu omamnou vůni a kochám se fotečkama.. Nádhera,, voní až ke mě do Plzně:)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      Jj Peti, ta vůně je opravdu omamná :)
      Krásný nedělní večer, T.

      Vymazat
  3. Terezko,
    to jako že Ti někdo ze dveří ukradl věneček????? :o((((
    Tak doufám, že Ti tenhle na deřích už vydrží!!!
    Sušenky- mňam.
    krásný nedělní večer
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jary, ano, bohužel, tak snad mu aspoň dělá radost... :)
      Sušenky určitě vyzkoušej, jsou vážně moc dobré.
      Měj se krásně, hned jdu k Tobě na kukandu :) Pááá T.

      Vymazat
  4. Úroda je báječná Terezko, ovšem nenechavé ruce, to je smutná věc :o(
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani,
      úroda je letos opravdu velká, mám radost :)

      Někteří lidi jsou potvory :) Snad mi tam tento věneček vydrží :)

      Vymazat
  5. Ahoj Terezko,teda úrodu máš opravdu velikou. Levandulový věneček je parádní. Také jsem si loni jeden dělala.
    To, že Ti někdo ukradl věneček ze dveří mě mrzí. Bohužel jsou mezi námi i tací co jim nevadí krást.
    Tak snad levandulový věneček vydrží.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat