pondělí 2. června 2014

Už je čas ...

... pro mě jedno z nejkrásnějších období v roce ...
 
SKLIZEŇ LEVANDULE
 
... právě začíná ...
Nádhera ! Lehnout si ... a  jen tak odpočívat ! :)
 






15 komentářů:

  1. ooo áno, už som dostala od susedky krásnu kytičku a teraz sa mi suší ... :) už sa teším, ako si ľevanduľu ja zasadím do záhradky... ale až budúci rok.. to ešte vydržím :), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, stojí za t, ji mít nasazenou. Je to nádhera! :)
      Krásné dny, T.

      Vymazat
  2. Terezko, levandule Ti začíná hezky kvést. Taky mám ráda tu její vůni. Moje naštěstí není moc pozadu a už se také chystá kvést.
    Moc se mi líbí jak máš levandulku pěkně rozesazenou a tvoří bochánky.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko!
    Aaaaach...krása levandulová!!!!
    My jsme tady nějak pozadu- my máme jen poupátka, ale ona rozkvete.
    Užívej si její vůni- já ji miluju!!
    krásné dny Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jary, užívám, nasávám :)
      Taky do ní jsem blázen ! :) T.

      Vymazat
  4. OI TEREZA,EU QUERER MUITO CULTIVAR LAVANDA,MAS AQUI NO MEU PAÍS,PARECE QUE O CLIMA NÃO AJUDAR.EU VER O VIDEO DE SEU CASAMENTO,MUITO BONITO PARABÉNS.FELIZ SEMANA.VALÉRIA.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valerie Ahola,
      Obrigado por seus comentários bonitos. Compreendo que você visite o meu blog. Desejo-lhe belos dias, Tereez

      Vymazat
  5. Dobrý večer Terezko, to je levandulová NÁDHERA))))))))) Milena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mileno,
      krásné ráno ... souhlasím s Vámi, je to krása :))))

      Vymazat
  6. Terezko, to je ale parádní úroda, dodnes jsem Moravu viděla jako víno, meruňky, slivovici a nyní to bude i levandule. Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      Krásně jste to napsala :)
      Pěkný den, Tereez

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jako ahoj,
      ta vůně je NEJ :)
      Měj se hezky, T.

      Vymazat