středa 11. června 2014

Pro mlsné jazýčky ...

... jsme zdobily muffinky ...
 
Nicollka zanedlouho oslaví své sedmé narozeniny ... a protože mám před sebou ještě spoustu příprav na "zebra párty", kterou pořádáme pro své nejbližší na konci června ... už dnes rozdá svým spolužákům medvídkové muffinky :)
 
Pěkný den Vám Všem !
 

 
 
 

14 komentářů:

  1. No Ti jsou nádherní--škoda se do nich úplně zakousnout :o) Měj Terezko krásný den... Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)
      Marti, byly prý hned pryč :) Děkuji, jsem moc ráda, že dětem chutnali :)
      Měj se krásně, T.

      Vymazat
  2. Jůůů - Terezko, to jsou parádní muffinky!! :o)
    A koukám, že tam nejsou jen medvídci, ale i včelička nebo brouček?
    Moc hezky jsi to dětem nachystala!
    přeji hezký den- někde ve stínu!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jary!
      Jsou to black&white beruškyyyy :D :D :D - došla mi čokoláda, tak jsem improvizovala :)
      Krásný den, T.

      Vymazat
  3. TEREZKO, KRÁSNÝ NÁPAD.
    JSOU SUPROVÉ.
    MĚJ SE HEZKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj!
      Děkuji, nápad jsem ale viděla někde na netu... a dotvořila mírně podle našich představ :)
      Krásný den, T.

      Vymazat
  4. Ty jsou krásný! Ale píct v tomto horku 28 kousů by se mi tedy nechtělo. My slavíme už v pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Báro,
      bohužel - musela jsem. Přes den lítám s holkama po všech čertech, tak večer doháním resty :)
      Martínkovi vše nej!!! :-*

      Vymazat
  5. Oi Tereza,decorar festa infantil ser uma delícia a começar pelos doces.Amei os seus Teddy.Boa Quinta.

    OdpovědětVymazat
  6. perfektne! Nikolke prajem vsetko najsamlepsie :) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou senzační, to museli ve školce koukat:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ajko,
      díky! Měj krásný pátek a celý víkend, T.

      Vymazat