pátek 20. června 2014

Na parádu ...

... pro malou dámu ...
 
... dnes uklízím, vařím a ještě ... 
... za letního deště ...
 
... v rukou háček mám ...
... dcerkám radost udělám ...
 
... malá kabelka, maličká ...
...a na ní růžová sovička ...
:)
 
 




 

15 komentářů:

  1. Krásný pátek,přeji ..
    Terezko,vy jste nesmírně šikovná, kabelka je nádherná a holčičky budou určitě nadšené. Já na ruční práce nejsem, nikdy mě to nebavilo ,ale obdivuju každého kdo umí šít,plést,háčkovat, je to nádhera...
    Mějte krásný víkend, snad se počasí vylepší a bude sluníčko.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti díky!
      Jsem se bála, že holky nepoznají, že jde o sovu :D Poznaly! Tak mám radost i já :D
      Krásný pátek! T.

      Vymazat
  2. Ahoj Terezko, kabelka je parádní, holčičky z ní budou mít určitě velkou radost !!! Jsi šikulka !
    Měj se krásně a přeji pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky si užij víkendu!

      U nás je pod mrakem, tak dodělávám resty - domácí práce :)
      Měj se krásně, pááá, T.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. :) Děkuji!!!!!

      Krásný víkend přeji z Provence :) T.

      Vymazat
  4. Parabéns amiga!! Ficou muito bonita.Bom fim de semana.Valéria.

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů, Teri, ta je krásná !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  6. ... malá kabelka, maličká ...
    ...a na ní růžová sovička ...tak šikovná je královská mamička..................J.

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko,
    kabelička háčkovaná
    a k tomu slova veršovaná!!! ♥
    je překrásná!!!!
    hezký zbytek neděle :o)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Díky Jary,
      měj krásné pondělí a celý týden! T.

      Vymazat