neděle 8. června 2014

Maková panenka ...

... si dnes udělala třešinkový piknik ...
 
Užíváme si to nádherné počasí :)








20 komentářů:

  1. Terezko,
    krásný piknik a jak Vám kvetou máky!!
    Nádherné fotky!!
    A výlet byl určitě krásný!!
    hezký zbytek neděle
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Terezko, piknik je super ... máky, třešničky ... krásná červená barva!!!! A malá maková panenka je nádherná. Přeji krásný téměř letní večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jitko,
      dnes teda bylo vedro, jako blázen :) Nějak špatně to snáším :) Léto je tady!!! :)

      Vymazat
  3. Jé, panenka v makovém poli .... nádhera:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Terezko, vidím, že třešinkový piknik se vydařil. Udělala jsi parádní fotečky. Malá princezna je moc roztomilá. Má pěkné šatičky.
    Měj se krásně a užijte si s princeznami sluníčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, sluníčko už by mohlo zase trošku zalézt. Ty vedra se mi moc nelíbí :)

      Měj se fajn, T.

      Vymazat
  5. Krása. Krásný blog, plný inspirace.
    Mohu vědět, čím fotíte? Pokud zrcadlovkou, jakým objektivem (objektivy?). Moc děkuji a přeji hodně dalších krásných stránek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Peti...
      Canon Good - zákl.objektiv 18-55 mm :)

      Krásný večer a moc děkuji za návštěvu! :) T.

      Vymazat
    2. Tak to jste kouzelnice:). Asi používáte i pevnou padesátku, na taková ta různá zátiší, že?

      Vymazat
  6. Moc hezké fotky. A kde má Maková panenka Emanuela???
    Hezké slunečné dny plné zážitků přeju.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jani,
      motýl Emanuel stál za fotoaparátem a vypeckovával pro ni třešně :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Jani děkuji, zrovna včera jsem na Tebe myslela :)

      Přeji Ti krásný večer, T.

      Vymazat
    2. Jééé, tak to jsem ráda. Vždycky,když jdu s malou na procházku, tak koukám kolem elektrárny nebo v parku, zdali tě někde nezahlídnu něco tvořit s holkama :-) Krásný večer :-*

      Vymazat
    3. Jani, zrovna včera a předevčírem jsme byly na elektrárně celé dopoledne :)
      Sbíraly jsme třešně na marmeládu a fotily příspěvek - RETRO BIKE :)

      Měj se krásně!

      Vymazat
    4. Já právě když jsem viděla fotky retro bike, tak jsem si říkala, škoda, že jsem Vás nepotkala :-( chodím tama často s kočárkem :-) Krásný den :-)

      Vymazat
  8. Ahoj Terezko, tak jsem si po delší době prošla tvoje fotečky a hned mám dobrou náladu:-) Jsem právě na týden v Ústí nad Labem na školení a čeká mě celý den v učebně a tak jsem si k tobě ještě přišla dobít baterky:-)) Bibinka je úžasná,maková panenka....Mějte se krásně holky a užívejte krásných dnů...Pááááá. Simona.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko ahoj!
      Máš toho určitě moc :( ale ten týden "volna" Ti v dobrém závidím :) Mně by stačily dva dny :) Asi si naplánuju nějaký dámský wellnes :)
      Měj se moc hezky, Filípkovi posíláme :-*

      Vymazat