pondělí 2. června 2014

♥ LEVANDULE ♥

... ta vůně je opravdu úžasná! Máme jí plný byt ...
 
První sklizeň mám za sebou a neskutečně se z ní těším :)
Teď už jen vymyslet, jak tu všechnu krásu užitečně zpracovat ...
Ani jedno stéblo nesmí přijít nazmar :)








 
♥ Posílám kousek té NÁDHERY i k Vám ♥
Krásný večer ... Levandulová Královna :)
 

24 komentářů:

  1. no to je nádhera...a voňavá....Ty žiješ vo Francúzsku?

    OdpovědětVymazat
  2. terez, ty jsi udělala nálet na zámecký park či co?

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, úplně tu vůni cítím))))) krásný večer Milena

    OdpovědětVymazat
  4. Teri, voní to až sem ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki ahoj ...
      To jsem ráda, že ji taky cítíš :) Měj krásný a sluníčkový den. Tereez

      Vymazat
  5. Ahoj Terezko, teda já ani nedýchám...to je nádhera, ta vůně musí být úžasná....To se opravdu musíš cítit jako ve Francii:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že se tak cítím :)
      Úplně se tady s ní mazlím :D

      Je to luxus! Pohodový pracovní den, má milá :)

      Vymazat
  6. Tereez, doma musí být přímo nadšení ;-) Krásné to máš. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko ahoj!
      No to víš, dopřávají mi to :) Zatím :D
      Měj se hezky a těším se na kávu!

      Vymazat
  7. ach az sem citim tu vonu omamnú :)

    OdpovědětVymazat
  8. Terezko, to je úroda, ta vůně se musí hezky linout po celém domě. Už se těším až levandule zavoní i u nás. Letos se chystám ji dát i do polštářků a hlavně ji nasuším na čaj.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji za návštěvu,
      taky plánuju sušení :)
      Krásný večer, Tereez

      Vymazat
  9. Terezko moc krásná úroda :) Naše snahy o pěstování levandule na chalupě zatím nikdy takhle krásně nedopadly :( Nicméně jsem zjistila, že se dá i jíst :D manžel trhal bylinky, že s nimi nakoření maso a udělá pesto no a místo rozmarýnu natrhal levanduli :) no přišli jsme na to až když jsem říkala, že ta levandule konečně vypadá trochu k světu :) Každopádně maso bylo moc dobré :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      Terezko děkuji za roztomilý komentář, pobavila jsem se :)
      Příjemný večer, T.

      Vymazat
  10. To je nádhera! voní až k nám :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O to mi šlo, Peti :)
      Krásný zbytek večera a děkuji za návštěvu! T.

      Vymazat
  11. Ahoj Teri! Velmi pekny prispevok.... mam dojem ze byvas nedaleko :DD Aj ja milujem levandulu... a rada nou prekvapujem... aj po viacerych rokoch vonia velmi intenzivne. Pozdrav z Francuzska. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mony, krásný den :)
      Děkuji za návštěvu. Moc si vážím toho, že jsem se "dostala" až k Vám do Francie :)
      Přeji Vám krásné jarní dny, T.

      Vymazat
  12. jejda, sklizeň? Už? Mě na Vysočině začaly teprve zelenat lístečky... :)
    Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simonko, tohle je sklizeň z minulého roku! :D

      Vymazat